Millä on torjuttu ennen vanhaan koit villavaatteista?

Lisätty: 11.05.2010 - 07:10

Hyvä luomukonsti ennen muinoin oli suopursun oksat, jotka voimakkaan hajunsa takia pitivät koit loitolla.

Avainsanat: torjunta vaatekoi luomu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 11.05.2010 - 21:11

Naftaliinilla. Suopursun pitäisi olla myös hyvä hyttyskarkoite.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2010 - 17:52

koipalloja oli vaatteissa. en tiedä oliko nämä tarkoitettu villavaatteisiin vai johonkin tiettyyn materiaaliin ( eipä kyllä juuri keinokuituja paljoa löytynyt ).
koipallot haisee ällölle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 18:11

Hirvittävän hajuisilla koipalloilla. Helsingin keskustassa asuessamme talossa oli villakuoriaisia. Näiden toukat ovat ahneita nimensä mukaan villalle ja puuvillakin meni siinä samassa. Vaikea tuhottava, myrkytyksen jälkeen ei kyllä enää näkynyt. Myrkytyksen hoiti taloyhtiö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 18:51

Naftaliinia ne koipallot olivat,

äiti kielsi syömästä vaikka piilosilla siellä vaatekaapissa oltiinkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 19:14

Kyllä se naftaliini oli hirveän hajuista,kun otti vaatte esiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 19:15

Pakkaseen kun laittaa niin tuhoutuvat. Samoin korkeassa lämpötilassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 10:13

Naftaliinilla.