Olisiko tälle rahalle käyttöä kotimaassa? Mitä EU antaa vastineeksi?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...3_uu.shtml

www.taloussanomat.fi/ulkomaa...0106272/12

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2010 - 03:24

Käyttöä olisi. Minäpä tuo Eu olisi meille tuonut, markat mie ottaisin takaisin jos saisin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.05.2010 - 06:45

Kyllä varmasti olisi kauhea summa sinne Kreikkaan. Suutuin oikein eilen kun kuuntekin Vanhasen puhetta.
Voipi olla, sttä sitä lainaa ei saada koskaan takaisin.Piti ensin ollla puoli miljoonaa, mutta 1,5 milj.lähtee.
No tääs lähtee jonkun vanhuksen edestä ruokalautanen tai sairaalapaikka,myös lastenhoitopaikkoihin sitä olisi voinut käyttää. EU toi eurot, mutta nyhtää ne nyt jotensakin poies.

Lähteet:
radio uutiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 07:26

Näen oikein punaista. Miksi meidän pitää kreikkalaisia elättää? Onko Suomi sekoamassa? Kotimaassa on rahan tarvitsijoita. Minä lakkaan äänestämästä tällaisia tonttuja jotka syytävät valtion rahat ties minne.

Lisätty: 02.05.2010 - 07:52

Ei Kreikan tilanne korjaudu kokonaan sillä, että muut maat sinne rahansa työntävät. Siellä pitää tehdä perusteellista työtä vähän joka instanssissa. Lakimuutoksia yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 07:43

konkurssissa kohta ollaan kaikki , kun tuhlareita joudutaan elättämään.
aika leväperäistä ollut kreikkalaisten touhut, ja kohta meidän rahoilla mälläävät..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 09:45

Ensin Islanti, sitten Kreikka. Seuraavana lienevät Italia ja Espanja. Loppua ei ole näkyvissä. Eivät suomen poliitikot paljon nikottele rahojamme jakaessaan muualle kuin omaan tarpeeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 09:54

Pahalta tuntui kun uutisen kuulin, mistä tuollaisia rahoja nyt löytyy, vaikka jotain korkorahaa saisikin niin jos pääoma vaikka sinne jääkin niin on se meiltä pois, omat kansalaisetkin apua tarvitsevat, leipäjonot ovat paljon kasvaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.05.2010 - 11:05

Suomi maailman kartalle. Niin, parempihan se on pitää hyviä suhteita ulkomaihin, kuin hoitaa kotimaan asiat kuntoon. Kiehuttaa aivojani moiset asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 11:45

Älä hättäile sehän on lainarahaa ja annetaan sinne kasvamaan suurempaa korkoa!
Kohta kreikkalaset elättävät meidät?

Onko Suomi sinulle antanut mitään? Minulta se on ainakin vain ottanut viimeisetkin hynät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 12:43

Minua ottaa päähän koko EU. Sysäämme rahaa koyhille valtioille, emmekä saa takaisin kuin ropoja. Markat ottaisin takaisin heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 14:16

Ihan ensimmäiseksi olisi käyttöä parille miljoonalle eurolle, joilla Heinolan Reumasairaala saataisiin taas toimimaan. Nyt reumapotilaat joutuvat omatoimisesti selvittämään, missä heitä kenties jatkossa hoidetaan ja erityisesti lapsipotilaat tässä sääliksi käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 12:51

ne rahat menee saksan ja ranskan pankeille eli herrat pelastetaan