Mikä juttu napsussa on?

Eli olen uusi täällä ja kiinnostais kuulla mikä napsussa vetää puoleensa?

Avainsanat: napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.04.2010 - 12:28

Kivat napsulaiset ja hauskat mutta myöskin mietittävät kyssärit. Kun katsot tuosta oikeasta reunasta missä lukee kategoriat, ja klikkaat jonkun osion kohtaa, niin sieltä löydät kaikkea mitä on kysytty siltä alalta sekä niiden vastaukset. Niitä kun selailet, niin pääset äkkiä jyvälle mikä tämä napsu ja keitä me napsulaiset oikein olemme. Sen löydät kun klikkaat kyssärin esittäjän tai vastaajan profiilinimeä. Tai menet kohtaan käyttäjät tuolla ylhäällä oikealla.Tervetuloa vain keskuuteemme jos en ole aiemmin sinulle muistanut toivottaa. Esitä kysymyksesi ajatuksista mitkä mieleesi tulee ja vastaile omien ajatuksiesi myötä niihin mihin tekee mieli vastata. Näin se toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 12:01

Sandra!

Lisätty: 06.04.2010 - 13:55

Itse ei tarvitse valita parasta vastausta, sen voi jättää raadin valittavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 12:05

Täällä voi kysellä kysymyksiä joita ei itse tiedä tai tietää ,mutta ei muut tiedä, oikea vastaus on itse arvioitava, ja linkkejä saa oikeaan vastaukseen myös paljon. aktiivisempia tähän sivustoon on henkilöt joilla aikaa on, ja ystäviä jotka viestivät yksityisesti , on mukavaa saada viestejä heiltä. On jopa kyläilty, facebookissa kirjoitellaan myös . Ikä jakauma on 7-90 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 13:33

sit viel et tää napsu on kiva ,mukava hauska ja ihana paikka piipahtaa silloin tällöin on tää myöskin hieman koukuttava ...ainakin minulle... no se ei ole mitenkään huono koukutus minulla ainakaan .....jot.. ... terve tuloa napsuilemaan tänne kanssamme minunkin puolestani :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 13:42

Aika kuluu rattoisasti napsuttelun parissa.
Matkailutietoa ja kokemuksia riittää.
Kysyä ja vastata saa, kukin miten haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 14:42

Kivat napsu toverit ja hauskat kyssärit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 15:02

On kiva vastailla toisten esittämiin kysymyksiin, jotkaeivät ole onneksi kovinkaan usein otsa rypyssä kirjoitettu. Ja sitten on myös kiva lukea toisten vastauksia ja mielipiteitä omiin kysymyksiin. Ja kun oma vastaus valitaan parhaaksi, se on melkein kuin aikoinaan koulussa, kun opettaja jostain asiasta antoi kehuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2010 - 15:24

Ja nämä sivut ovat siistejä. Se myös meitä kaikkia viihdyttää. Täällä ei kiroilla eikä mesota, vaan halutaan olla enemmänkin ystävällisiä ja kivoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 16:32

Mukavaa viihdettä ja napsu-ystäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 16:42

Niin minäkin toivotan Sinut Sandra 75 tervetulleeksi joukkommme. Täällä on porukkaa, jotka paljon matkustelevat ja sitten saa maakrapukin jotain rippeitä kuulla ja tietää, että on hiekkaa Yyterinkin voittanutta.
Itse en enää matkusta paljoakaan, se ikä on asettanut yläpäähänkin jotain rajoituksia.
Mutta onhan täällä hauskaa ja ehtii jo kaivata kaveria, joka on kauemmin pois palstalta.
Aikaa tämä tosin vie, ei tahdo mummon ristipistotyyny valmistua ajoissa.Mutta pihistetään jossain muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 23:20

Jouduin tänne vahingossa 25.1.2010. Erehdyin kysymään matkailuun liittyviä juttuja ja sitten vain napsahti. Nyt lähes päivittäin tulee käytyä katsomassa mitä Napsussa tapahtuu, ja täällähän tapahtuu. Tosi mukava ja virkeä porukka kysyy ja vastaa asioihin vierestä laitaan ja takaisin. Välillä saa nauraa ääneen. Kotiväki kummastellen aluksi katseli napsutteluani ja nauruani, mutta ovat jo tottuneet. Mukaan vain mukavaan porukkaan.