Onko Madeira kelvollinen lomakohde katastrofiuutisten jälkeen ? Epäröitkö ?

tätä on minulta kysytty useampaankin kertaan, jos asia askarruttaa sinua, yhden vastauksen vastauksen löydät linkistä

valperi-ontheroad.blogspot.c...mudat.html

Avainsanat: madeira funchal katastrofi tulvat mutavyöry

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 06:46

Madeira oli hyvä ja kelvollinen lomakohde ennen myrskytuhoja ja sitä se on myös myrskyn jälkeen.
Madeira on täynnä erilaista koettavaa ja nähtävää, kuten kysyjä varmasti tietääkin. Ei äskettäin sattunut sitä mihinkään muuta, tuskin se muuttaa myöskään paikallisten ihmisten ystävällisyyttä.

Ohessa viimeisimmät Napsu -uutiset Madeiralta.

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/611

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 01:56

Epäilemättä turisteja hyysätään yhtä hyvin kuten ennenkin ja vihreä luonto peittää mudan jäljet tehokkaasti siellä missä sitä on ollut.
Remonttia varmaan vielä riittää, mutta sitähän on kaikkialla muuallakin, eikä siihen tule kiinnitettyä huomiota. Voisin hyvin matkustaa Madeiralle, mutta seuraava matka suuntautuu kuitenkin naapurimaahan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 08:03

Luonnon aiheuttamia ongelmia tapahtuu ympäri maailmaa. Mikäli jokaisen mullistuksen jälkeen poistaisi yhden matkailukohteen ei niitä paljon jäisi. Suomessakin olisi varmaan koko Pohjanmaa tulvineen jne...
Uskon edelleen Madeiran kauneuteen ja ihmisten loistavaan huolenpitoon. On yksi erikoisuus, missä kannattaa käydä useammankin kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 08:38

Madeira on niin upea paikka, että ainakin minä aion mennä sinne vielä joskus uudestaan viime aikojen rankkasateista huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2010 - 09:29

Noita myrskytuhoja saattaa tulla melkeinpä mihin vain. Ei kannata etukäteen surra auringon vuoksi joka ei ole vielä edes noussutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 16:43

Miksei jos tykkää käydä siellä, en ole käynyt eikä ole sinne vetoakaan. En matkusta koskaan aurinkoloman toivossa. Kyllä paikkakunnalla pitää olaa joku tapahtuma F1, Rallikisa tai sukkulan lähtö odotettavissa. Nuo olympialaiset on rahamiesten hommia ne jätän kanssa väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 18:46

Jos ajatellaan ihan teknisesti, niin valitsemalla mäen päällä olevan tukevatekoisen hotellin, mielellään uima-altaalla ja helikopterikentällä varustetun, niin ei pitäisi olla ongelmia. Eri asia on että löytyykö moisia ;-))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 20:48

En ole Madeiralla käynyt. Kyllä sinne uskaltaa ihan hyvin matkustaa..Sitä kun ei nykyään tiedä,mitä ilmat tuovat tullessaan...On vähän epävarmaa joka puolella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 23:18

kävin toteamassa paikan päällä, turistin vinkkelistä katsottuna ei mitään merkittäviä haittoja (kolme viikko tulvien ja mutavyöryjen jälkeen)