saako rusketusta toukokuun pualenvälin paikkeilla tulooko hiki

Avainsanat: bulgaria kultahietikko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 23:51

Kyllä varmaan saa rusketusta pintaan,kun täälläkin saa,jos haluaa.HIkikin tulee,kun otat pyörän alle ja alat pyörällä polkemaan kultahietikolla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 23:27

Kyllä saa rusketusta..kateeksi käy tulee kyllä hiki tulee sinulle..kun me täällä viimisiä lumikinoksia hävitetään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 01:16

Muistakaa aina auringossa ollessanne ihosyövän vaara. Itse poltan auringossa itseni nopeasti

Lähteet:
Isäni ruskettuu helposti ja nyt päässä on melanooma kun pilkillä ilman käsineitä ja päähinettä käynyt vuosikymmeniä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 07:28

Siellä on siihen aikaan hyvä ilma olla, saa rusketusta ja on rauhallista, ei ole vielä paljoa saksalaisia. Olen useasti ollut siellä toukokuussa kun ei ihan ole sitä kuuminta aikaa, heinä ja elokuu ovat siellä niin kuumia että ahistaa oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 08:24

Rusketusta saa aina kun aurinko paistaa myös varjoisanakin päivänä. Hiki tulee, usko pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:47

Kyllä alkaa hiki silloin tulemaan ja rusketusta saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 08:58

Hiki tuloo ja iho paloo. Koetappahan olla varovainen sen auringon kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 09:49

Kyllä siellä rusketusta saa jo siihen aikaan, ja jos ottaa paljon % juomaa, voi krapula hiki nousta
jälkeenpäin pintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 20:02

Ei oo vielä kovin helteet siihen aikaan ainakaan tämän tiedon mukaan: www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/565

Lähteet:
www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/565