Espanjaan ja Ranskaan tuli taas lunta ja liikennekaaosta. Katso tästä Espanjan TV:n uutiset

Jos liittymäsi nopeus riittää, 2 Mb/s liittymä toimii yllättävän hyvin.
Uutiset: www.rtve.es/mediateca/videos...4604.shtml
Etusivu: www.rtve.es/
Kun Suomen uutiset ei kerro yleensä muuta kuin poliitikkojen (leipäpappien) tyhjiä puheita ja täytteenä kulttuuria, ei yleensä mitään maailman menosta. Oikein ottaa päähän.

Lisätty: 10.03.2010 - 15:33

Lisätään tähän vielä Ranskan englanninkielinen TV "France 24"
vaikka sieltä kuvanlaatu on huonompi.

Etusivu: www.france24.com/en/

Live: www.france24.com/en/taxonomy/term/9
oikeassa kulmassa valintalaatikko: Watch France 24
- Live News Business Weather

Suora lähetys (sama kuin TV:ssä) ja EPG ohjelmatietoja:
www.france24.com/en/aef_play...24_player#

Avainsanat: espanjan tv lunta euroopassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 08:29

Kiitos linkistä. Espanjassa on ollut kylmää koko talven. Varmaan harmittaa niitä ketkä siellä eläkepäiviään viettävät, kun yleensähän on ollut suht´lämmintä nämä talvikuukaudet. Sääli työkaveriani joka lähtee Torreviejaan perjantaina...toivottavasti lämpenee pian.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 08:54

(liittymäni nopeus, 1 Mb/s riitti aivan hyvin tämän linkin katselemiseen)

kyllä näistä Ranskan ja Espanjan lumista oli eilen sekä juttua että kuvaa tarjolla sekä Ylen että Maikkarin uutisissa useampaankin kertaan (ei ehkä Cordoban kylänvanhimman haastaatelua, mutta varsinaisesta asiasta kyllä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 11:37

Ay que grande caos!
Totta puhut Putte_46,löytyykö muuten linkkiä lounais-Ranskasta,sielläkin tuli lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 15:15

Kyllä nykyään tulee lunta joka puolella..eli missä ei edes pitäis lunta tulla..Ei Espanjan lomalaiset ole varmaan oikein tyytyväisiä...jotka lomailee talven siellä--ja kesän ovat suomessa.