Mitä mieltä olette tästä?

Kebab-yrittäjien öisessä tappelussa Lappeenrannan keskustassa loukaantui 12 ihmistä,pahoinpitely välineinä käytettiin veitsiä,metalitankoja,puukalikoita,,tappelijat olivat aikuisia miehiä kansalaisuudeltaan turkkilaisia ja kurdeja,aiheena oli todennäköisesti turkkilaisen halu laajentaa liiketoimintaa kivisalmeen.Lappeenrantalaisena mielipiteeni on,että näitä kyseisiä kebab paikkoja on muutenkin liikaa ja olemmekin ihmetelleet,että mistä näille kaikille riittää asiakkaita.

Avainsanat: joukko tappelu lappeenranta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 10:07

Tapeelkoot vaan keskenään...Suomalainen tappelee vain kännissä ja miltei aina on syynä nainen tahi viina ja kebabeista viis...

Kysyjän kommentti

Olen samaa mieltä kanssasi,kabapista viis.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 10:05

sielähä puukoot ja puntarit aseena niinku ennenvanhaan pohojammaalla kylien välisis kahakoos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 10:13

ei hyvä. Eihän ny tollane väkivalta oo sivistynyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 10:26

Kebab-mafiaako ne siellä yrittävät rakennella vai onko tapahtunut poikkinaintia ?

tuollaista riitaa en lähtisi ainakaan ihan ensimmäiseksi sovittelemaan ja mahdolliset tuomiot kyllä pitää saada ihan Suomen lain mukaan huomioimatta mitään kulttuuriero lievennyksiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 10:28

Ovat tapelleet kotimaassaan niin kauan kuin minä muistan. Ovat näköjään tulleet tänne jatkamaan "perinteitään". Ei taida koskaan loppua.
Minun mielestäni kebab paikat saavat jäädä käymättä. Ei se ole suomalaisen makuhermoja kutittelevaa ravintoa, ei ainakaan minun.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 10:38

Turha tulla tänne ja alkaa päättämään kuka saa missäkin harjoittaa elinkeinoaan.
Koko porukka Suomenlahdelle hakkaamaan neljä metriä paksua jäätä ja tekemään laivaväyliä välittömästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 10:59

Meillä käyttävät sivistyneempiä keinoja.
Kotipizza ja kurdien pizzeria ovat 10 metrin päässä toisistaan. Kurdeilla käy suurin osa asiakkaista. Hinta ja laatu määrävät kysynnän. Kotipizza häviää molemmissa. Pizzerioita on tullut ja mennyt, vain kurdien pitämä on porskuttanut yli lamojen ja kilpailun. Turkkilaisia ei kilpailijoissa ole näkynyt. Maahanmuuttajia ei suuremmin kiusata ja työpanos, urheilusuoritukset ja ruoka maistuvat kantaväestölle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 12:30

Täällä virkavalta kävi yhtenä sunnuntaina sulkemassa ,huoltamolla toimivan ruoka paikan.Jota pyöritti ulkomaalaiset tummat miehet .Se on ollut suljettu ja tyhjätty .Ei ollut puhtaat jauhot pussissa.
Hyvä että virkavalta valvoo niittenkin tekemisiä.Kansallisuus niin erinlaista niillä mistä tänne tuleevat.
Itse en usko heidän rehellisyyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 12:55

Jakaa niille pesäpallomailoja lisäksi, niin kyllä siellä alkaa selvyys tulla, kun ovat kuumia kalleja, sen jälkeen muuttuu kylmiksi kalleiksi ja homma ratkaistuna!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 14:26

Nuo ryhmät osaavat tappelun jalon taidon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 15:34

Näin kylmä pakkastalvi ja vielä vaan on tunteet kuumina. Kyllä Suomi jäähdyttää...toivotaan niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 17:23

En tyukkää yhtään.Mutta Maichel Jacsonista kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 19:26

Kyllä todella kebab paikkoja on ihan liian paljon..Miksi suomeen pitää tulla väkivaltaista porukkaa...pitäsi häätä pois maasta..ja kebab paikat sulkea..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2010 - 20:48

Noita vastaavia tappeluja on varmasti joka paikkakunnalla missä vain eri kansallisuuksien maahanmuuttajia on. Pahimmissa tapauksissa räjäytellään kanssakilpailijan yrityksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2010 - 22:33

Onneksi tuossa tapauksessa tappelivat keskenään. Sai kantaväestö ihmetellä heidän touhujaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 23:52

Kebab-yrittäjät ovat kotiutuneet todella ja ottaneet valtaväestöstä mallia.Kunnon meininkiä.Chumballa taas rakentava ehdotus,siellä olisis hyvä purkaa liikoja energioita.