mitä tarkoittaa, kun sanotaan olen niin ihastunut?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 18:14

Se on mukava tunne rinnassa joka tulee kun kumppaninsa näkee, minä tunnen sen tunteen vielä yli 35 vuoden jälkeen, en ole kysynyt tunteeko mieheni samoin, mutta aina minulle hymyilee kun minut näkee ja herja lentää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 14:14

Tunnet sellaista hullut kutkuttavaa tunnetta rinnassasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:27

Sydäntäsi taitaa kutittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:36

Olen NIIN ihastunut,tunnet sen taatusti hetpaikalla,leijailet pilvissä ja haaveilet hassuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:38

:p

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:49

Kuljet onnellinen hymy naamallasi, silmät utuisina, liikkeet ovat pehmeitä, viipyviä.
Hyvän mielen hyräkkä tuntuu rinnassa, annat hyvän mielen tarttua toisiinkin.
Tuntuu kuin liitelisit, haaveilet mitä uskomattomammista asioista ihastuksen kanssa, näet päiväunia...
Kaikki on niiiiin vaaleanpunaista ja ruusuista.... pienet vastoinkäymiset sivuutat huomaamattasi...
Niin ihanaa olla ihastunut!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 16:11

Minä olen niin ihastunu ikkunaverhoihin jotka näin kaupassa. Tai se oli kagasta. Kaunista, keväistä ,valoisaa.On mun mielissäni, mutta päätin olla kuitenkin ostamatta, kun rahavarat ei nyt salli .Niinpä ,niin päätin unohtaa koko jutun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 16:26

Hetkellinen yleensä ohimenevä mielenhäiriö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 19:03

Haluaisi jatkuvasti olla ihastuken lähellä..kun on niin hyvä olla..Ja haaveilla voi ihastuksesta jos ei ole mahdolllisuuta olla lähellä..se on ikävän tunne..mikä johtuu ihastuksesta.
Haluaisi silittää ja halata koko aika..ja teitysti tulisuudelmat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 20:23

ihastuksia menee ja tulee, joistakin ihastumisista voi kehittyä vaikka mitä, joistakin ei.
moneen asiaan, esineeseen tai henkilöön voi ihastua päivänmittaan.

ihastuin tänään taksikuskiin, aivan mahdottoman kohtelias ja auttavainen, tervehti iloisesti ja riensi avaamaan oven mikä on todella harvinaista nykypäivänä , en kuitenkaan sen kummempia kuvittele ihastuksestani kehkeytyvän.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 08:40

Pitää jostain tosi paljon, esim. vaatteesta, kasvista , väristä tai vastaavasta.