Rakkain aarteesi, onko se oma kulta, vai jokin muu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.03.2010 - 19:36

Lapsenlapseni on kaikkein kallein aarteeni.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2010 - 15:57

Onhan se rakas mamma!
Usein saunasta tullessa sanon: "Olin taas kultaa huuhtomassa"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2010 - 16:45

Rakkain aarteeni - jaa-a. Kyllä ne ovat lastenlapset ja muistot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 17:15

Lapseni ja mieheni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 18:16

Kyllä ne on lapsenlapset sellaisia aarteita..vaikka ovat jo aikuisia..aina heistä huolta kantaa..ja yritää auttaa kaikella mahdollisella tavalla...kun on lomautuket kaikenaikaa..ja rahat tiukalla..Yksi ihana aarre on minun profiilissa olava Santtu vanhus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 19:34

Rakas vaimo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 19:49

iha vaa ite.... tästä ko se alkaa, nii mihi se sit loppuukaa!!??? on mulla aarre verraton.... vai mites se menikää???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 20:00

Henki-kulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 23:28

oma kultani on tuhkattuna uurnassa joten aarre voisi olla vaikka kohtalainen terveys ei mitään maallista mammonaa sillä mitään en mukaan saa ja tuskin tarvinkaan.Tapelkii lapset keskenään sitten.Nyt nautin vain omasta vapaudesta kaipa sekin on aarre

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:08

rakkain asia on oma isä joka on jo kuollut ja tietenkin omat rakkaat lapset.