Onko omituiset Olympialaiset?

siinä Suomen "keppimiesten" saalis;
www.vancouver2010.com/olympi...102zP.html

Avainsanat: vancouver

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2010 - 08:23

On suomalaisten mielestä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2010 - 09:15

odotin jääkiekosta 2 pronssia joten odotukset täyttyivät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 10:14

Normaaliahan se on.
Hiihdetään, lasketellaan (pehmoisia), pelataan.
Yllätytään, petytään ja sitten selitellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 10:34

mulla kun ei ole mitään vakituista rytmiä niin ei tule rytmihäiriöitäkään, ei kisoista eikä muistakaan syistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 11:49

Varsinkin jääkiekon osalta kun vuoden ajan mainostettu ja hehkutettu (maailman paras) Suomen ykkösnyrkki iskee kuudessa (6) pelaamassaan ottelussa murskatehot, nolla (0) maalia. Selänne - S.Koivu - Lehtinen vitja oli varmasti surkein ykköskenttä mitä millään maalla oli. Saivat pelata minuutti kaupalla jopa kahden miehen ylivoimaa saamatta kertaakaan kiekkoa maaliin. Onneksi valmennusjohto heräsi viimeisellä mahdollisella hetkellä ja laittoi tuon porukan sivuun kolmannen erän alussa, se ratkaisi pelin Suomelle. Tuo porukka jäällä niin Satan ja kumppanit juhlisivat parhaillaan... Aikansa kutakin, ei kukaan voi olla huipulla ikuisesti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 12:41

lätkä meni hyvin mutta yleisesti ottaen ne meni aivan päin mäntyä. Liekö sillä vaikutusta että siellä oli useiden hiihtojen aikana +10 c joka ei oikein sovi suomalaisille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 14:36

Ihan normaalit.
Jääkiekossa tuli enemmän, kuin moni odotti. Hiihdoista tai mäkihypystä/yhdistetystä olisi saanut tulla yksi kulta, niin ei olisi valittamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 17:11

Sitä samaa aaltoliikettä. Välillä ylös ja sitten alas. Eipä tuo Suomen yleisurhelu ole oikein viimeaikoina päätään nostanut, mutta eiköhän sekin päivä vielä koittane.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.02.2010 - 19:29

Ei sen omituisemmat kuin yleensäkään. Välillä ollaan parempia, välillä ei. Odotetaan taas seuraavia kisoja ja seuraavia pettymyksiä. Kyllä odottaja aina jotenkin palkitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 15:31

pettymys oli suuri.odotin enemmän mitaleita.