Olen kuullut, että Kuopiossa on muikkuravintola (vain muikkuja tarjolla). Tietääköhän kukaan ravintolan nimeä/osoitetta??

Lisätty: 22.02.2010 - 23:57

Idalle kiitos linkistä.

Avainsanat: kuopio muikku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 23:23

Sampon muikut ja muussi on tullut maisteltua. Kerran sattumalta päädyimme Isä Camilloon (Kauppakatu 25-27, Kuopio) ja siellä vasta herkulliset muikut ja muussi tarjoiltiinkiin. Njam. Nyt jo monen vuoden ajan ajaessamme Helsingistä-Kajaaniin pidättelemme nälkää Kuopioon saakka ihan vain herkutellaksemme Isä Camillon ravintolassa. Sampon muikutkin ovat ok, mutta muussia ei voinut kehua.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.02.2010 - 23:25

Oliskohan tuo,
eat.fi/fi/kuopio/sampo

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 00:13

Idahan tuon tiesikin jo kertoa,

olen vuosien varrella muutaman kerran käynytkin,
jos muikku maistuu, kannattaa poiketa
suosittelen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 07:42

olen käynyt syömässä kyseisessä ravintolassa muikkuja.
muikuistaan Sampo tunnetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 07:45

Entisenä kuopiolaisena voin myös vahvistaa, että se on todellakin Sampo siellä sataman suunnalla. Itse kävin siellä vain kerran syömässä paistetut muikut ja vetisen perunamuusin. Asuin Kuopiossa 25 vuotta ja toista kertaa en sinne mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 17:18

Kuopiossa olen käynnyt,mutta en sönnyt muikkuja..Ida taas tiesi heti paikan..