miten laitatte linkin, kun vastaatte kysymykseen?

olen niin tyhmä, etten osaa hakea ja laittaa linkkiä.
helppoahan se varmaan on, kun niin moni sitä kumminkin käyttää.

(aapuuva ja samalla punastelee ja häpeilee)

Avainsanat: linkki laittaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2008 - 18:23

Kun tiedät linkin, maalaat sen ja näppäinkäsky CTRL+C (control alaspainettuna painat c-kirjainta) on kopioi. Tässä voit käyttää muistiota apuna; KÄYNNISTÄ valikosta>kaikkiohjelmat->apuohjelmat, klikkaat->MUISTIO ja siihen liität näppäinkäskyllä Ctrl+V. Näin voit kerätä vaikka useita osoitteita tai muuta tekstiä. Jos linkki on klikattava eli klikattaessa vie suoraan ko.osoitteeseen se pitää kopioida hiiren oikealla napilla. Siinä voi lukea silloin "kopioi pikakuvake" tms. mutta kopioi kuitenkin.

Lisätty: 17.08.2008 - 18:30

Muistion voi kätevästi pienentää siitä pienestä miinuksesta siksi aikaa, kun siirryt sivusta toiseen. Em. toimenpiteillä voit taas ottaa esille tekstiä muistiosta ja liittää sopiviin paikkoihin. Muistion käytön kun opettelee, onpa helppoa tietojen keruu miltä tahansa sivuilta. Siihen voit myös kirjoittaa ite väliin omia tietoja.

Lisätty: 18.08.2008 - 11:49

Unohda tuo näppäinkäsky, oik. hiiren napilla onnistuu paljon nopeammin. Kursseilla ne jostain syystä meille niin kovasti painottivat näppäinyhdistelmiä, josta ne jäi mieleen. Täytyy itekin opetella oikean napin käyttö hiirellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2008 - 19:39

No ei oo helppoo, ainakaan mulla ekoja kertoja; Eli kun haet tiedon jostain "maalaat" ko. nettilinkin ja mielellään vielä tarkistat et varmaan on oikein menemällä uudelleen tällä "maalatulla" linkilläsi ( ("liitä" googleen)ja sit jos se oli oikein niin sen jälkeen otat sen maalaamasi linkin ja liität sen vastaukseesi.... ymmärtäisinköhän mä tästä itsekään mitään jos lukisin, saas nähä ???

Lisätty: 11.08.2008 - 20:18

Ei mitään sorgeja, kiitos kun avitit (pikkasen nolona oon kuitennii)

Lisätty: 11.08.2008 - 20:29

Siis yllä oleva Abreulle, vai mikä se ny oli

Lähteet:
se sama vanha pää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 20:16

Aika sama, kun ekalla mutta selvemmin. SORGE
Menet Googleen ja painat hiirtä ja samalla vedät sitä sen sanan päällä minkä haluat ja painat vasenta näppäintä ja kopioi ja sit tänne takas ja taas vasenta ja nyt painat kohtaa missä lukee liitä, ja valmista tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2008 - 17:40

copy-paste