Pakko kysyä, että katsoitko missikisat ja voittiko kaunein?

Lisätty: 18.01.2010 - 11:22

Ei voittanut ainakaan minun suosikki..tais olla meillä miumaun kanssa sama tyttö ja maku, mutta kaikki naiset ovat kauniita omalla tavallaan. Tosin tänä vuonna ne kauniit ja säväyttävät naiset olivat jossain muualla, kuin missikisoissa. Heikko taso täytyy sanoa, mutta sehän on vain minun mielipide.

Avainsanat: kisa suomi miss

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2010 - 10:57

Kyllä, melkein sukuun tuli voitto!
Ei saanut MTV3 äänestysrahojani, 0,99€+ppm näkyi olleen hinta.

Lisätty: 18.01.2010 - 12:04

(pumppis tai jumppis)
Samoissa hiihtokilpailuissa hiihdin 50- ja 60-luvuilla edellisen missin mummon Toini Pöystin kanssa. Tosin en hiihtänyt naisten sarjassa.

Lisätty: 18.01.2010 - 13:37

1964 Sirpa Suosmaa tuli missiksi ja aamuyöstä 4 jälkeen odottelin taksia Kalastajatorpan pihalla missitanssiaisten jälkeen. Joskus ennen klo 5 pääsin taksiin ja pyysin kyydin työmaan osoitteeseen. Rakennuksilla alkaa hommat klo 7 joten olimme kaverin kera hyvissä ajoin töissä. Mestari kyllä kehoitti menemään kotiin ettemme herätä pahennusta työmaalla tumma puku päällä?

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Miss_Suomi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2010 - 10:33

En katsonut katsoin toista kanavaa silloin tv.stä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 10:43

katsoin kyllä, mutta ei nuo nyt oleet mikään niin poikkeavan kaunis.. minusta siellä oli montakin voittajaa , mut veljen tytön kaveri oli siellä, ei voittanut , niin sillä niit hieman kaiken muun lomossa katselin tai paremminkin kuuntelin .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.01.2010 - 10:56

Katsoin, äänestin ja suosikkini voitti ja toinen tuli toiseksi perintöprinsessaksi. Mutta pakko ihmeteellä, missä ne maamme todella kauniit naiset luuraa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 11:08

Paras voitti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 11:09

En katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 11:12

ihan hiukan katsoin,
sanoisin että ei kovin hyvä taso , on ollut joskus parempikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 11:13

En kerinnyt katsoa, mutta Iltalehden äänestykseen vastasin
pari viikkoa sitten. Mikähän numero tällä uudella missillä oli.
Veikailin silloin 3, 6, 7. En muista niitten nimiä enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 11:54

En katsonut ja kuulemma kisojen toteutuskin oli heikkolaatuinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 11:58

Katsoin iltapuku kierroksesta alkaen,eikä minun suosikkini päässyt ollenkaan palkintosijoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 12:04

Kysyä saa - en katsonut mutta jossain vaiheessa näin voittajan kasvot TV:ssä. Ei säväytä nuo kisat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 13:42

Korttipelin lomassa vilkuilin. arvaus meni nappiin. On muuten hieman Arja Korisevan näköö.
Hän on myös kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 15:43

En katsonut mutta ihan nätti tyttö ainakin lehtikuvien perusteella näytti voittaneen. harmi vaan kun ylimieliseksi moittivat - toivottavasti hän ei ole sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 15:50

Minun tuli missistä mieleen Anne Pohtamo.Luonnon kaunis tyttö.Kesä heinä.Paras.....Aika lyhyitä tyttöjä muihin vuosiin verrattuna.Miss maailma kisoissa voittaa melkein aina 175cm pitemmät tytöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 16:33

Ei tullut seurattua, tänään lehdestä huomasin ettei suosikkini voittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 16:36

En todellakaan katsonut.
"Kauneus" on huijausta. Mainoskikka ja rikkaiden salaliitto ja ylimielisten ihmisten keksimä vitsi.
Sitä ole olemassakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 20:36

Katoin ja paras voitti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 11:29

En katsonut kisoja mutta ylen aamuteleviossa oli heti seuraavana aamuna tuo voittaja ja oli kyllä mielestäni ihan nätti. Mitään suosikkia ei ollut kun en ollut kaikkia edes nähnyt - enkä ole vieläkään.