mitä mieltä olet minun asuinseudusta,katso video

www.youtube.com/watch?v=FDHaKq_XJ4E

Avainsanat: pattaya

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 10:58

Kaunis paikka ja tuttuja maisemia näkyi. Lämmintähän siellä on riittävästi sekä edullista. ole onnellinen, että voit asustella noissa maisemissa.

Kysyjän kommentti

minä olen oikein tyytyväinen,lämpöön ja kosteuteen tottuu,,elämä on sellaista harrastusten parissa olemista.paljon liikuntaa ulkosalla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 06:59

kauniit on asuinsijat sinulla! ja varmasti lämmintä riittää!
ainoan kerran olen ollut 90-luvun alussa Pattayalla, varmaan siitä ajasta hotellit ym. lisääntyneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 08:29

Kyllä siellä on kaunista ja lämmintä varmasti riittää.Ois kiva päästä sinne sukeltelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 08:41

Ihan piristävä vdeon pätkä. Kyllä siellä varmasti aika kuluu leppoisasti.
Täällä on kaunis luminen talvi. Hyvää uutta vuotta ja hyviä vointeja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 10:15

Joku viisas on sanonut että kaikki videot jotka on yli minuutin mittaisia ovat liian pitkiä.
Ei niitä ihmiset jaksa katsoa, sama oli käydä tuollekin.
Oli siellä lopussa vapauden patsas ja eiffel torni myös jossakin worldissa?
Siellä näkyy uiskentelevan naisten käsilaukun nahkoja vesistöissä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 10:40

sinulla ainakin d-vitamiinin tarve tulee tyydytettyä, toista se on tääl kaamokses...huokaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 10:52

Kyllä siellä oli kivan näköisiä tyttölöitä mukana! Paikka on hieno tosiaan, mutta en halua hikoilla jatkuvasti, koska siellä on kostea ilma!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 12:28

Paljon nähtävää ja koettavaa,mutta en usko MiniSiamin korvaavan oikeita paikkoja,ainakaan Eiffeltorni ei ole valaistu kuten originaali.Minuu viehätti eniten se vesielämä,en ole käynyt maassa koskaan.Tyylikäs videoclip,mutta luulin et olisit omaa tuotantoa lisännyt ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.12.2009 - 17:01

Kauniita paikkoja ja upeita eläimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.12.2009 - 18:44

Eihän kysyjä vain halua tehdä joitakin kateellisiksi kun täällä lumen ja pakkasen seassa taapertavat? =) Thaimaa on maa siinä missä muutkin lämpöiset maat. Likaa ja siisteyttä, köyhyyttä ja rikkautta. Paikallisia ja turisteja. Silti sinne pitää aina vain kun on mahdollista mennä käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 19:25

ihana.mieki haluaisin asua siellä... lapissa ei ole talvella kivaa.kesällä on ihanaa.voi pyöräillä jasun kanssa...