Matkalla huhtikuussa Kuala Lumpuriin, Borneoon ja Balille. Paras paikka Borneossa ja Balilla jos viettää viikon kummassakin?:)

Lisätty: 15.12.2009 - 11:45

Erilaisia linkkejä on nyt muutama kuukausi tutkittu, mutta olisiko jollain omakohtaista kokemusta paikoista? Kiitos!

Avainsanat: bali borneo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 15.12.2009 - 11:27

varmaankin on myös makuasia mistä eniten pitää, mitä haluaa lomallaan harrastaa, auringossa rannalla vai myös muuta aktiviteettia.

www.bali.fi/
www.borneoadventure.com/publ...efault.asp
www.mylifeoftravel.com/ViewJ...9f05255484
search.lonelyplanet.com/list...g?Ntt=Bali
search.lonelyplanet.com/list...Ntt=Borneo
search.lonelyplanet.com/list...ala+Lumpur

löytäisitköhän noista jotain apuja

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 21:25

Katso kommenttini, jonka juuri lisäsin. Borneon sademetsään (Borneo Rainforest Lodge) www.borneorainforestlodge.com/
Aivan ihana, rauhallinen paikka, missä nautimme hyvästä ruuasta ja kauniista ja mielenkiintoisesta sademetsästä. Päivittäin oli kolme tutustumisreissua metsään ja eläimiin. Näimme myös orangin.

Jos sukellatte niin kannatta mennä Mataking saarelle. Siellä on täysihoito ja sukeltajien hintaan kuuluu myös 3 sukellusta / pv. Lisäksi voi sukeltaa omassa rannassa aamulla ja illalla. Vesi oli todella kirkasta ja saaren läheisyydessä on paljon sukelluspaikkoja. Snorklaus ym. aktiviteetit onnistuu myös. Saarella on todella mukava meiniki ja hyvä palvelu. Kaikki ovat erittäin ystävällisiä ja iloisia aamusta iltaan. Mataking saarelta voi myös tehdä päiväreissun Sipadanille, joka kannattaa! Saaren päästä voi laskuveden aikaan kävellä toiselle saarelle (10-20 min) ja nauttia myös hieronnasta, porealtasta, batiikin maalauksesta. Luulen, että meidän on mentävä uudelleen Matakingille, se oli todella mahtava paikka ja loma kaikin puolin. Katso lisää mataking.com. Hyvää matkaa!