Onko kellään kokemuksia NEW TIRAN hotellista? MIllainen aamiainen, onko siisti, millainen ranta..??

Olen lähdössä poikani (13v) kanssa reissuun kahdeksi viikoksi ja ollaan tuossa kyseisessä hotellissa. Mitä retkiä kannattaa tehdä lapsen kanssa? Missä syödä? Millainen hotellialue ja uima-allas? Tuliko altaalla ollenkaan oltua? Mahdollisimman paljon tietoa ja vinkkejä siellä käyneuisltä, KIITOS!! En ole koskaan ollut Egyptissä ja odotan innolla matkaa!!

Avainsanat: sharm el sheikh egypti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 17.11.2009 - 01:19

Mukava ja siisti pikku hotelli, sijainti todella hyvä, lähellä sekä rantaa, että keskustaa. Siltikään vilkkaan kävelykadun tai rantapromenadin äänet eivät mielestäni kuuluneet häiritsevästi iltaisinkaan. Jokaisella hotellilla on oma rantapalsta ja New Tiranin ranta on sieltä pienimmästä päästä ja melko ahdas. Eli jos haluaa paikan esim. ihan veden ääreltä, täytyy rannalle mennä jo aikaisin aamusta. Yleiset rannat ovat mielestäni hyvä vaihtoehto. Itse vietimme enemmän aikaa hotellin altaalla. Mielestäni allas oli ihan riittävän kokoinen ja muutenkin hotellin sisäpiha oli oikein siisti ja viihtyisä. Meidän reissumme kesti vain viikon, joten retkiin jäi vähemmän aikaa. Kahdessa viikossa ehtii varmasti enemmän. Kairossa oli kuitenkin pakko päästä käymään. Hotellin rannan puoleisessa päässä kävelykadun puolella sijaitsee paikallinen retkijärjestäjä Starco Travel, josta varasimme yhden päivän reissun Kairoon bussilla. Matkaan sisältyi käynti Egyptiläisessä Museossa, papyrusliikkeessä, parfyymiliikkeessä, pyramideilla ja sfinksin luona. Retken hintaan sisältyi myös buffetlounas ravintolassa Niilin rannalla, jonne menimme jokiveneellä. Opas puhui hyvää englantia. Retken hinta n.40e/hlö. Suosittelen!