Hyvä Tarja ja hyvä Jyri! Sekoilkaa lisää,niin muu maailma nauraa itsensä kuoliaaksi. Ruotsalaiset näköjään nyt onnensa kukkuloilla?

www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...5250212565
www.aftonbladet.se/nyheter/a...5993605.ab

Avainsanat: poliitikot häkämies jyri halonen tarja yk afganistan sekoilu hägglund

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.10.2009 - 15:35

Näinhän se on,voi hellanduudelis.Det ät kiva,att det är kiva;för alla.
Huomasitteko kuinka Tarja sekoili uutisissa,sanoi" mä olen kuullut" ja korjasi heti "minua on informoitu".

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.10.2009 - 15:13

Minä en sinun linkkejä viitsinyt avata, mutta arvaan , armeijan ylipäällikön pitäisi tietää mitä " poja keskenäs sopiva, ei me ämmätte puheist ennenkä mitä tiäretty, ei muuten Anneli Jäätteenmäkikään ja poja ova iha sekaisin omast arvoasteikosta. Minä puhun linnajuhlissa ja muutenkin näis kiristävis hyntteis ja ei ikä ketä an mull pastilli hikisest kourast , peijooni multimedia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 15:20

Sekoilua kieltämättä, mutta
"who cares"
onpahan ruottalaisillakin joskus hauskaa.

Lisätty: 22.10.2009 - 15:25

ja toi ahtonplaadetti on tunnetusti roskalehti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 15:49

Eipä tiennyt Pertti Salovaarakaan kuuluvansa"mikäsenytoli"lautakuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 19:46

Ihan tyhmää kuunella noita politiikkkoja televisiosta.Jokainen siellä jotain inttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 21:11

Ruotsalaisten nauruista viis mutta pikkuisen alkaa kriisinhallinta tuolla valtionjohdon tasolla epäilyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 21:15

Teerimäen tekstin minäkin olisin kirjoittanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 14:50

Kyllä ruotsalaisilla on ihan erilaiset naurunaiheet! Jos Aftonbaledissa on ollut tekstiä, sitä ei kannata ottaa vakavasti, on Seiskan tasoinen aviisi! Ja sitä sitten vielä joku suomal. toimittaja siteerannut, liekö edes ymmärätnyt kaikkea.

Lisätty: 23.10.2009 - 14:52

Mistä kriisinhallinasta nyt oli kyse?