Miten ymmärrät Juicen laulun "musta aurinko nousee" sanat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2009 - 03:05

"Juisesta" nousee aurinko!

Kuuntele; www.youtube.com/watch?v=96IfVK52J9I

Kysyjän kommentti

Juu,olen sen ajatellut positiivisesti,että jonakin aamuna "MINUSTA" aurinko nousee...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2009 - 22:07

Tämä kappale on Juisen kuuluisimpia sovituksia. Mielestäni Juice laulaa siinä ihmisistä
jotka ovat erkaantuneet toisistaan ja siitä miten maailma on kylmä erinlaisille ihmisille.
-Kappaletta täytyy kuunnella useamman kerran ja miettiä sanoja, ei aivan sovi taustamusiikiksi
lainkaan. Kertakaikkiaan koskettavat sanat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 23:37

joo-o ei niitä huonoinpiakaan ... juise oli aikansa legenda joillekin, mutta harmi... kun olin hänen esityksissään kuuliana , niin jotenkin hän oli bliisu (känäs liikaa ) joten en saanut mitään ahaa elämyksii ....vaan päin vastoin...useimmin.. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 16:17

Juise on legenda sanoineen jne. Samoin Badding, joiden kappaleet varmaan aina muotoutuu hiteiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 18:58

Juisen runot yleensä ovat 'monikerroksisia', niitä voit ymmärtää sanasta-sanaan tarinana tai yhtä hyvin kieli- ja vertauskuvina, niin tämäkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.10.2009 - 00:28

En ymmärrä oikeen mitenkään, auringonpimennys?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 11:26

Voi ymmärtää niin monella tavalla,
aivan kuten 15. yö kappaleenkin,
joka ilmeisesti kertoo jostain ihan muusta kuin mitä suurin osa kuvittelee.