Onko valmiiksi asennettujen biohuusien valmistus ja toimitus lopetettu? 2x kysymys ,eikä vastausta.Mökillä olisi käyttöä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 00:39

Taidan olla hieman vanhanaikainen, mutta meidän mökillä on kunnon vanhanaikain puusee. Isäntä keväisin kantaa lannoitteet metsään. Kakkireissun jälkeen kalkkia kikkareen päälle niin ei tule niitä hajuhaittojakaan.

Kysyjän kommentti

Näin minullakin mutta un niin lähellä rastaa ja nykyisten sääntöjen mikaan sen viisi mttttaa varastotilaksi. Oli myynnissä valmiiksiasennettuja mutta en enää löydä. Terveisiä Suomenniemeltä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 00:50

Duomaticiin on saatavana myös valmis rakennus, joka toimitetaan täydellisenä osatoimituksena. Kuljetuspakkauksen mitat ovat 2200 mm (pit.), 750 mm (kork.), 1150 mm (lev.) ja paino n. 475 kg. Tarkemmat tiedot rakennuksesta löydät alla olevasta asennusohjeesta.
www.lassila-tikanoja.fi/fi/P...0otsikossa
Asennus vaatii vähän talkoo porukkaa ja muutaman korin kaljaa ja grillimakkaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 00:50

Osta bahamaja, sillä on niin hyvä nimikin.
www.lassila-tikanoja.fi/fi/P...fault.aspx

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 00:51

Tällaisella sivulla on monenlaisia ratkaisuja, olisiko niissä etsimäsi
wzierniki.com/www.separett.c...ml?id=1932

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 06:42

olikos k-raudassa muistaakseni ekovessoja, tai niin muistelen nähneeni turuus isosa rautakaupassa....voi olla ,et muistan väärin...ja net.raudassakin saattoi olla tuollaisii huussei...niin on meilläkin ihan perinteinen, eikä ole isotöinen laisinkaan, voi tyhjentää lähes minne kuoppaan vaan...ja siitäkin saa multaa aikanas, eikä ainakaan meidän puuses ole mitään hajuhaittoja , kun sekaan laittaa tuhkaa esim....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 08:50

rautiassa asioidessani siellä näytti olevan esillä ekovessoja, joten eiköhän niitä edelleen löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 11:21

Ei kai nyt sentään. Päin vastoin, luulisi että niiden käyttö vain lisääntyy.