Mikä Scifi elokuva on kyseessä? 1985-1995 väliltä.

Hei katsoin joskus pienenä muistaakseni TV2 kanavalta, yhden Scifi elokuvan joskus 1995-1998 väliltä muistaakseni, en ole kyllä varma.
En muista ohjaajaa, enkä elokuvan nimeä, en näyttelijöitä. En oikeestaan muuta kuin, että
1. Elokuvassa oli alieneita
2. Elokuva sijoittui yhdysvaltoihin ja oli ihan amerikkalainen elokuva. :)
3. Tarina oli semmoinen, että siinä alienit oli soluttautunut ihmisiin, että olivat ottaneet ihmisten ulkomuodot.
4. Kukaan ei huomannut mitään, kunnes yks mies osti jostain kioskilta "AURINKOLASIT" ja hän niillä sitten huomasi alienit jotenkin, ku aurinkolasissa oli joku valo homma, joka näytti alienit. Siinä se jätkä käveli kadulla ja huomasi, että jokku ihmisistä näyttää kummallisilta, ku ovat alieneita ja nämä alienit sitten kattovat sitä miestä siinä helvetin pelottavasti ja muistaakseni tapahtui jotain, mutta en muista, että mitä.
5. Sitten tämä mies alkoi enemmän tutkimaan asiaa ja huomasi, että alieneita on helvetisti maailmassa politiikassa ja alienit yrittivät olla normaaleja ihmisiä.
6. Sitten siinä jotenkin joku iso LAUTAS anteeni lähetti jotain singaalia, että alienit pysy ihmisen näkösinä ja tämä mies yritti tuhota tämän anteenin ja oli sitten loppu mättö muistaakseni tämän antennin lähellä tai jotain.
7. Sitten oli yks nainen, jonka kanssa tämä mies sitten ystävystyi alieneita vastaan, mutta se nainen oli sitten alieni ku sillä oli jotain muutoksia tehty silmiin tai jotain, niin tämä mies ei nähnyt aurinko laseilla, että tämä nainen oli alieni.

ehehheeheh aika monta kertaa tuli alieni sana :D
että semmoista
elokuva oli joku Scifi, Toiminta
elokuvassa ei ole mikään nytten ihan iso budjetti, mutta kuitenkin ei mikään halpakaan paska leffa.
elokuva on varmaankin kuvattu joskus 1985-1995 välillä, mutta voin olla väärässäkin.
toivottavasti näistä vinkeistä tulee jotain mieleen, ku itse olen kaikki paikat katsonut, enkä ole oikein löytänyt mitään.

Kiitos teille kaikille

Avainsanat: scifi toiminta yhdysvallat alieni aurinkolasit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2009 - 09:41

Kyseessä voi olla elokuva "They Live" (ohj. John Carpenter, v. 1988).

Lähteet:
en.wikipedia.org/wiki/They_Live

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 10.05.2009 - 09:29

Ei harmainta aavistustakaan, mutta oletko etsinyt Suomen elokuva-arkostosta, sieltä voisi löytyä kun oikein etsit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.05.2009 - 09:38

En mie oikein löytänyt, vaikea kysymys tämä kyllä on..
tätä elonet sivustoa käytin, mutta ei voi oikein pistää mitään, että scifi, tieteisleffoja hakee, niin tuli
haku ehdoilla jo 7000 elokuvaa ja siitä sitten jokaista katsoa :)
www.elonet.fi/moviesearch

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.05.2009 - 09:23

OU MY GOD
KIITOS ANDEK KIITOS KIITOS.
JA TUOHON SE ELOKUVA ON
OLEN ETSINYT TUOTA KAUAN AIKAA JA ON NIIN MUKAVIA MUISTOJA :) :) JEEEEEEEE