Kuinka moni teist napsulaisit aikoo kattoo tämän just alkavan Kanada-Suomi jääkiekkomatsin?

Aikasemmin tuol kysyttiinkin jo, jotta kuis pelis käy, niin nyt sit tällasen tähän laitoin.
Ite just veikkasin tulosta, ja siks jäntskättää.....:)

Lisätty: 04.05.2009 - 22:05

Tällast kiekkoiluu on mielestäin mukava kattoo kun pelataan laidast laitaan ja koko ajan tapahtuu, ei siin penkkiurheilijankaan silmä väsy, joten pakko kattoo viel ainaki toinen erä, vaik, huomen 5.15 herätys taas töihin..huh...ja höh.... saa mua lohduttaaaaa...

Avainsanat: televisio katselu mm jääkiekko suomi kanada

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 21:12

Kyllä meillä se matsi katsotaan, minä toisella silmällä, mies molemmilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.05.2009 - 21:12

Kylhä tuo on koht nykästävä Suomen pelipaita ylle,kiekko pakkasesta (jäätelö) ja ruveta jännittää kuis jellonien käy...pelätään pahinta ja toivotaan parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 21:29

Meillä seurataan peliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 21:30

No joo katotaan, katotaan. Suomi teki jo toisen maalin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2009 - 21:30

En ole edelleenkää jääkiekon ystävä. Minä seikkailen internetin ihmeellisessä maailmass ja etsin kivoja juttuja. Lueskelen välillä täällä napsussa aiempia kysymyksiä. Toivon toki Suomelle käyvän niinkuin te fanit toivotte. Eli ilmeisesti taistelemaan siitä kultamitalista, jos en väärin ymmärrä. Sen olen luvannut jo kauan sitten - ja on myös pitänyt - että silloin kun Suomi pelaa sitä viimeistä peliä siitä kultamitalísta, niin sen minä katson.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 21:30

Ei jaksa, en seuraa jääkiekkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 21:40

Oikealla silmällä ja napsuttelen vasemmalla;pitäis vilkuilla päiväisen kurssin antia,katin kontit,kaikkea muuta.Nyt vaan,kun kundit jaksais energisesti loppuun saakka eikä alkais hötkyillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 21:53

Totta kai katotaan me saatiin koulua kin sirrettyä aamulla tunnilla että kaikki saa kattoo matsin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 21:59

kuuntelen.. ja kävin katsomassa kun maalit tuli :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 22:00

Eka erä katsottu. Mielenkiintoinen alku ja kovaa peliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2009 - 22:15

Nyt alkoi toinen erä. Eka erä tosi hienoa peliä leijonilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.05.2009 - 23:09

Kyllähän sitä on tässä netissä tapiteltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 23:18

surfaillen välillä kanavilla niinkuin täällä netissäkin ...on niillä pojilla nykyisin vähän eri meininki pelissä, kuin takavuosina, eivät nuku kentällä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 00:23

Juu meikäläinen katto alusta loppuun saakka jännittävän ottelun.Kunpa naapurit eivät hermostuisi
kiljuntaani,kun Suomi teki maalit ja voitti,huh....Miten täs saa unta??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 06:05

Valitettavasti en nähnyt, mutta kiitos radio suomelle selostus tuli suorana.
Tässä on täällä olon haitta puolet, kun ei näe kaikia urheilukisoja suorina lähetyksinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 07:42

Mä seuraan niitä jos jääkiekko ois yö kolmelta suomi vs vaikka Venäjä niin mä katsoisin sen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:31

En aio katsoa.