miksi kone tarjoaa usein netissä ollessani jotain...offlinetila tai yritä uudelleen..joku asetus?

Jos kyseessä joku asetus kertoisiko joku fiksumpi miten saan sen muutettua =) TUITTU

Avainsanat: offline tila-yritä uudelleen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 09:31

Käyttöjärjestelmä, selain, nettiyhteys....................
Helpompi olisi jotain vinkkiä antaa jos kertoisit enemmän .

Jos esim. langaton yhteys pätkii, voi olla liian tiukka virransäästöasetus.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 09:39

Minulle on joskus tullut ilmoitus, että sivu ei ole käytettävissä offline-tilassa. Nettiyhteys on silloin päässyt kaatumaan.
Buuttaus auttaa monenlaiseen vaivaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 09:44

Olen pistänyt offlinetilat operaattorin viaksi ja odotellut.Kyllä ne ovat aina palautuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 09:44

Niin,käyttis on Win XP,selain explorel ja elisan kiintee laajakaista.aina kun olen netissä ja vaikka hetken pois tai pidempään samalla sivulla ja sitten yritän vaihtaa muualle,niin tulee tuo laatikko:offline.tila ja yritä uudelleen,toki pääsen aina jatkamaan kun klikkaan yritä uudelleen,mutta josko sen sais jotenkin pois,kiitos avustasi jo etukäteen palisanteri. TUITTU

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:23

Mulla ihan sama vika,jos käytän,Internet Explorer,ia .asia korjautu kun imuroin netistä,Mozilla Firefox,in,sekä, Google Chrome,n noilla kun toimin aina pelaa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 11:02

Offlineen menee minullakin sivut usein, mutta se johtuu kaapeliyhteyksistä. Välillä pätkivät kymmeniä kertaa päivässä, välillä toimii monta viikkoa yhteen menoon. En tiedä missä vika, mutta odottamalla se on aina korjaantunut itsestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 19:31

yhteys pätkiin jonkun teknisen ongelman takia (nykyään melko harvoin) tai sitten selaimen virhetoimintoja (puuteita) minulla ainakin IE kiusailee melko säänöllisesti. Uusi yritys onnistuu useimmiten