kauanko olisit vedessä jos tulisi tällainen uinti kaveri,kuvasta parempi kuva matka kuvissa,kuantan

minä olin 5 sekuntia

Avainsanat: malesia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 14:21

jos tuo kaveri on vedessä en taatusti sinne menis, mutta jos jo olen vedes ja se tulee jostain sinne kanssain, niin luulen kyl, et juoksisin vettenpäällä rantaan, jostain saisin sellaiset voimat....onpa sulla siellä uimakavereita toinen toistaan kummallisempii,,,heh..:)

Kysyjän kommentti

jälkikäteen käynyt ilmi hyvin yleinen eläin kuantanissa,mutta ei sattunut uimaan lajin edustajia toista kertaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 02:52

Riippuu aivan siitä kuinka pitkä matka on rantaan tai veneeseen!
Uisin ainakin yhtä nopeasti, mitä puhemies Maon väitetään uineen Keltaisessa joessa joka päivä, eli reippaasti yli maailmanennätysvauhtia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 06:14

Minä saisin varmasti supervoimat ja tulisin pois uimasta myös sekunneissa, jos tietäisin että vedessä tuollaisia on , en menisi uimaan ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 07:03

en yhtäkään sekuntia.. hyi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 07:33

Mielenkiintoinen uimakaveri! Hyvän kuvan olit napannut.
Varmaan olis härtslaaki lähellä jos tuollainen otus kovin lähellä polskisi. Nopeus olisi valttia pakoonjuostessa / uidessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 08:47

Sain supervoimat poistua uima-altaasta jo pienen käärmeen takia. Varmaan minulla olisi ollut turbo päällä tuon kaverin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 09:03

taitaisinpa keksiä aika äkkiä muuta tekemistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 09:20

Lempeän näköinen kaveri, polskisimme yhdessä varmaan tunnin jonka jälkeen vaihtaisimme osoitteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2009 - 09:45

Yväk. Jos ennakkoon tiedän että tuollaisia kavereina olisi, niin en varmana menisi. Mutta jos äkkiseltään kohdalle osuu, niin saat olla varma että kaveri väistyy. Sen verran minusta ääntä lähtisi väistämispakon edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 09:51

En sekunttiakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:18

E jäisi katsomaan kumpi väistää. Taisi olla elämäsi pisimmät 5 sekuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.04.2009 - 10:39

Voisi olla että aika äkkiä tulisi vedestä lähdettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:40

Tekisin varmaan ylösnousemisen ennätyksen vedestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 10:45

Olisin ottanut haliotteen ja uitu yhdessä auringonlaskuun. Eipäs nyt sentään, kyllä olisin liukkaasti räpiköinyt rantaan alta aikayksikön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 11:35

Tää taisi olla elävä,tavatessasi?Luulisin,että osaisin uida tosi nopeasti,jos tuo kaveri tulis kohti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 12:30

Voisin yrittää vaikka leikkiä kaverin kanssa ...heh no en tod. äkkii pois..:-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 13:23

Mää panisin paremmaksi kuin sinä olisin vedessä 2 sekunttia. HYI ! tuo on kamala otus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 18:53

höö, ihana mallukka:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:31

En ottaisi aikaa vaan lähtisin. ;)