menin aamulla uimaan,kuva otettu noin 2 m pitkästä eläimestä,mikähän vesieläin olisi kyseessä,on keskeltä poikki,varmaan vene teko

suusta päätellen itse ajattelin jos olisi delfiini,tiistaina oli uintikaverina 120cm pitkä varaani

Lisätty: 16.04.2009 - 10:42

kyllä minä äkkiä olin rannalla kun huomasin sen varaanin,en tajunnut ottaa edes kuvaa siitä

Lisätty: 16.04.2009 - 11:05

laitoin kuvan kuatanin matka kuviin sieltä näkee kuvan paremmin

Lisätty: 16.04.2009 - 13:27

kuvan eläin on kuolleena rannalla

Lisätty: 16.04.2009 - 13:29

täytyy myöntää esitin kysymyksen huonosti kun joutuu laittaan näin paljon lisäyksiä

Avainsanat: kiinan meren rannalta malesia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 10:53

ilmiselvä delfiini :D

Kysyjän kommentti

kysyin paikallisilta,he sanoivat joessa elää 3 eri delffini lajia joku niistä se on.oli käynyt aikaisemmin katsomassa sitä ..on töissä läheisessä hotellissa,turistit puhunut

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 10:40

outo kuva, en kylläkään saa oikein kuvasta selvää, mutta ei sit ollut kova peto, jos kanssa oli uimassa, voipi ollakin delfiini..pitäis hakea rillit nenälle jotta näkisin ...arvatkoot toiset..?

Lisätty: 16.04.2009 - 10:48

nyt sitten katsoin suurennus lasilla ja mieleen tuli kylläkin merihirviö...eikös sielläpäin olekkin kaiken maailman ihme otuksii....? hyvä et sit rannalle ehdit..hui..

Lisätty: 16.04.2009 - 11:19

en kyl vieläkään tiedä mikä tuo on , mutta ei se ainakas vedes ollut, pikemminkin hiekal...heh..onko siellä nyt menossa jokin aprillipäivä vai mikä pila ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.04.2009 - 10:48

Vaikea tuosta kuvasta sanoa mikä tuo on. Mutta kaikkien kanssa sinäkin uimassa käyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 10:52

Minä veikkaisin että se on sellainen varaani vatsa ylöspäin. kaikenlaisten kanssa sinäkin uit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 10:58

Veikkaisin myös että varaani(mutta pidäs varasi),harmittomiahan ne ovat?Delfiini on sileä "karvainen",ihoinen,olen ollut melkein kosketusetäisyydellä,vedessä alapuolella ja IHANA OTUS!!!!!

Lisätty: 16.04.2009 - 15:27

Mulla ei ollut suurennuslasia,mutta matkakuvistasi näin,että oli hiekalla eli ei delfiini ainakaan vedessä,kuin norsun raato?Oliko se elukka varmasti ettei mikään karnevaalikäärme :-O??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 10:58

Tuollainen kuva oli jo viime syksynä täällä lehdessä. Eikä siitäkään oikein saanut selvää mikä se oli. Kyllä sitä olivat arvioineet oikein asiantuntijatasolla asti. Näyttäisi, että tuo on ihan sama kuva, jonka olen nähnyt lehdessäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 12:29

Ei tuo ainkaan delfiini ole. En kyllä menisi tuollaisen kanssa uimaan!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 12:47

Loch Ness on karannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 13:27

Delfiiniksi minä tuota kuvittelisin. Et sitten ottanut enempää kuvia?
Onhan noita pyöriäisiä monenmoista sorttia, joten joku niistä se minusta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 15:20

Hui sentään, onneksi on kuollut. Enpä äkkiseltään osaa sanoa mikä tuo on, mut käynpäs katsomassa sitä toista kuvaa.....hetkinen

Lisätty: 16.04.2009 - 15:23

Katsoin matkakuvistasi tuota otusta...ja en tiedä, jos merihirviöitä on olemassa niin se on justiinsa tuo tuossa, kuolleena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 21:41

Oliko tuo kovinkin iso raato, näyttäisi ainakin kuvasta päätellen paljon isommalta kuin delfiini. Voihan se toki se olla.. Itse mietin että elääkö tuolla päin maitovalaita..? Malli ja koko sopisi siihen hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:48

Näyttää Alligaattorilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 15:19

siinähän on joki lähellä ja kuantanan joessa elää joki delfiini,veikkaan sitä,kuvan hampaiden perusteella