Pitäisikö vierailijoille olla kysymys muisti,korkeintaan 5 kysymystä ,automaatti Stop, sitten pitäisi ottaa nimimerkki,tai sivut.

Ei enää antasi kysyä,sillä jos useammin kysyy se olisi jo tuttu,eikä vierailia

Lisätty: 15.04.2009 - 13:13

Pientä ravistelua.

Lisätty: 15.04.2009 - 13:25

Perustakaa anonyymit itselle joku kerho

Avainsanat: kirjautuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 00:16

Kyllä voisi olla syytä, mutta mitään ei kuitenkaan tapahdu - kuten ei muissakaan Napsun uudistamista koskevissa ehdotelmissa. Olemme vanhoillista kaartia? Niin on, jos siltä näyttää.
Kiekkovalmentajain sanoin: - Näillä mennään.

Kysyjän kommentti

olisi syytä paras vastaus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2009 - 12:57

niin onhan tuo nyt noinkin , että tutuksi tulee sillai tavallaan...napsus, kun ollaan ja jutellaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 13:01

aika hyvä idea..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 13:02

Ei minusta, kunhan pysyvät asiallisina. Jos eivät pysy, niin bannia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 13:04

Kyllä siinä ideaa voisi olla, mutta minusta ilkeitä ja saivartelevia kysymyksiä ja vastauksia tekevät nimimerkillä olevat, jotka eivät siihen tarkoitukseen viitsi nimimerkkiään käyttää vaan kirjautuvat anonyyminä.Mutta onhan niitä vierailevia tähtiäkin, aikansa härnäävät ja itsekseen naureskelevat omaa hauskuuttaan. Mutta meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.Ja monipuolista kommunikaatiota tämä on, tunteet käyvät laidasta laitaan.

Lisätty: 15.04.2009 - 13:58

Ei taida Venäjälläkään paljon enää kommunismia olla, mutta vaikka sitten Kiinaan kun työpaikatkin sinne menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2009 - 13:10

Haluatte näköjään fasismin ja kommunismin voimaan midän demokraattiseen Suomeenkin.
Tämä on vapaa maa ja muuttakaa venäjälle ne joille ei vapaus sovi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2009 - 13:13

Haloo. Tämä on vapaa keskustelupalsta, jossa kaikilla on oikeus kysyä ja vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2009 - 13:22

Tehän voitte perustaa ihan oman 10 nimimerkin keskustelupalstan,johon ette päästä ketään muita . Siellä voitte sitten pitää omia salaseura kysymyksiä ja vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 13:23

Kyllä "anonyymit" olisi jollakin laitettavaa kuriin! Ei ole kiva keskustella jonkun anonyymin kanssa asioista!
Ei tässä tarvita kommunismia tai muita aatteita .
Paras kun otatte vain kaikki anonyymit nimimerkin itsellenne ja silloin on rauha maassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2009 - 13:59

Kuminaama hei.
Meillä on jo napsu, ja myös te nimimerkit saatte olla täällä, kunhan lopetatte tuon sääntöjä vastaan rimpuilun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2009 - 14:36

Minä olen vähän ihmeissäni. Mikä joitakin noissa anonyymeissä oikeasti närkästyttää? Antaa heidän kysellä. Ei nämä meidän vakkareidenkaan kysymyksen aina niin viimeisen päälle fiksuja ole. Kun säännöt sen sanoo että kysellä sopii, niin eikö se ole sillä selvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 15:14

Minusta se on sama mitä kysyvät täällä. mutta on kuitenkin vaikea vastata selaisiin mistä ei tiedä yhtään ,mitä ne tarkoittavat sillä kysymyksellä. joudun kyllä itse valitsemaan mihin kysymykseen vastaan ja mihin en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.04.2009 - 15:26

Ei minusta, mitäs sillä on väliä onko vieras vai nimimerkillinen.. ?
Kysymys tulee kuitenkin kysyttyä ja siihen luultavammin vastattua.. Ei merkitse ainakaan minulle mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2009 - 16:55

Kyselkööt anonyymit rauhassa, kunhan jättävät meidät nimimerkin omaavien morkkaamisen. En minäkään aio heitä morkata enää. Hyvä jos vastaan, se riittää. Kun ei näytä tämä jauhaminen johtavan mihinkään tulokseen, niin eikös tämä ole aika turhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 17:08

Ei , vapaa maa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 19:16

Jos säännöt sen sallii niin olkoon,
luulisi vaan että on mukavampaa rekisteröityä ja laitella joskus yksityisviestejä muille käyttäjille ynm...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 21:16

Sinä keksit hyvän idean.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 09:30

Tosi hyvä idea.Ei kun Tiimi hommiin vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:50

Öööh? En ymmärtänyt kysymystä.