Kevätsiivous Helsingissä: Poliisin haaviin liki 150 etsintäkuulutettua, montako jäi löytämättä?

Helsingin poliisin mittavassa operaatiossa on saatu kiinni yhteensä 141 etsintäkuulutettua henkilöä. Valtaosa heistä toimitettiin suoraan vankilaan. Yhdellä pidätetyllä oli perässään jopa yli kaksikymmentä hakua.

www.iltalehti.fi/helsinki/20...5_hi.shtml

Avainsanat: helsinki poliisi ratsia etsintäkuulutettu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 09:50

Kateissa on jatkuvasti noin 20'000 etsintäkuulutettua henkilöä.
Useimpien rikokset ovat kuitenkin niin pieniä ettei heitä varsinaisesti etsitä, jäävät kiinni muiden (esim.liikennevalvonta) asioiden yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 09:47

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 09:47

Olisiko tässä käytettävä mielipidemittauksien virhe markinaalia,joku 3% jäi vapaalle.Ehkä enemmän,hyvä kun saivat nuokin se on hyvä työ.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 09:57

kylläpä olikin hyvä , että noinkin moni pääsi sinne minne kuuluukin..ja onhan niitä rosvoja vielä vapaallakin varmaan monin kertainen määrä...hyvä poliisit teette mahtavaa työtä, tässä yhteiskunnassa...no tämä oli tälläinen väli huomautus....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 10:20

Olen huomannut että poliiseja on ollut liikkeellä runsaasti viime aikoina...ja tulos on hyvä. Roisto sinne minne kuuluvatkin eli telkien taakse.Poliisin virkoja lisättiin, en tiedä onko jo toteutettu. Hyvä suunta joka tapauksessa.Pienistä rikkeistä ei ole kyse koska usealla on huumerikoksia takanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 10:32

Paljon on näköjään kiinne saatu,mutta en ole kyllä yhtään selvillä minkä verran heitä on vapaalla jallalla,ja rikoksia tehdään kokoajan lisää,yrittäjiä tulee aina uusia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 10:48

On siinä ainakin se hyvä puoli, että loput ryömivät vähän syvemmälle koloihinsa (hetkeksi) ja muuttuivat vähän varovaisemmiksi kun kiinnijäämisen uhka tuli ilmeiseksi.

Näyttäisi olevan vähän samallaista taistelua kuin noiden City-kanien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 10:49

Tuhansia niitä on ja valtaosalla niin pieni rike ettei aiheuta mitään ajojahtia.
Nimimerkille ahmat12 tiedoksi, usealla etsityistä ei todellakaan ole huumerikoksia takanaan. Typerää levittää hysteriaa täysin väärillä tiedoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 11:02

Varmasti ainakin saman verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 11:16

Liian paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 13:23

loput saa olla nyt rauhassa ,,tuli vankilat täyteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 23:52

Valtakunnallisesti koijareita jää vielä ihan tarpeeksi vapaalle jalalle. Helsinki on ehkä osin siistiytynyt, loput on hiljaa ja varovaisia hetken, kunnes joku laulaa olinpaikan ja nalakkiin jäävät. Epäilisin että löytyy Hesasta vielä toiset 150.... noin. Kaikkia ei viititä edes aktiivisesti jahdata, mihin ne säilöttäisiin kaikki?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:51

Vankiloitahan vähennetään samalla kun poliisien määrää on vähennetty, joten arvaan, että löytymättä jäi 80 %.