Nazar Nordic

Nazar Nordic logo
  • Aloitti toimintansa Suomessa vuonna 2006.
  • Keskittynyt ylellisiin ja all inclusive -hotelleihin.
  • Toimistoja seuraavissa kaupungeissa: -

Nazar Nordic: Kokemuksia

Kerro kokemuksistasi!

Oletko ollut matkalla, jonka Nazar Nordic on järjestänyt? Suosittelisitko tätä matkatoimistoa muille? Kerro kokemuksistasi!

Voit kertoa esimerkiksi matkajärjestelyjen toimivuudesta, opaspalveluista, matkatoimiston järjestämistä retkistä ja asiakaspalvelusta.

Tiina
19.02.2024 klo 19:47

Olimme Pegasos Royalissa Incekumissa. Paikkaa mainostettiin perhehotellina ja varasimmekin odotetun perheloman sieltä. Hotellin henkilökunnan välille syntyi tappelu allasalueella ja jouduimme todistamaan, kun noin 20 henkilöä käyttäytyi hyvin aggressiivisesti huutaen, muutama jopa lyöden ja potkien toisiaan. Tämä oli erittäin epämiellyttävä kokemus ja puhutti perheen lapsia pitkään. Hotellilta tai matkanjärjestäjältä emme saaneet tästä mitään korvauksia, kun eivät kuulemma olleet tästä vastuussa. Jäi todella huono kuva sekä hotellista että matkanjärjestäjästä.

Arvosana matkatoimistolle:
Susku
26.11.2023 klo 22:53

Olemme olleet Turkissa Pegasos Royalissa kolme kertaa ja kahdesti Pegasos Worldissa. Nyt matka varattu Pegasos Resorttiin. Ei ole ollut kertaakaan mitään valittamista hotellin/henkilökunnan toiminnasta. Jos jotain, niin itäisen naapurin asukkaat aiheuttaneet vähän haittaa mm. ravintoloissa ja muutenkin yleisillä alueilla mm. hamstraamalla ruokaa sekä pitämällä aikamoista meteliä.

Arvosana matkatoimistolle:
Lenax
02.06.2023 klo 17:19

Olimme 19.5.23-26.5.rodoksen kaupunki kohteena,hotsku hiukan tarvis kätevää matkustajaa, mutta siisteys 10 pointtia, henkilökunta 10 olivat ihania, ruuat 10,eli Rodos on edelleen suosikkikohde, pienistä vioistaan (hotellissa) huolimatta.

Leijona
14.04.2023 klo 18:58

En voi ymmärtää näitä moitteita. Olen matkustanut Nazarilla monet monet kerrat. Aina hyvät hotellit sekä Turkissa että Rodoksella. Ruoka ollut hyvää, siivoukset ok, hlökunta ystävällistä.
Seuraava reissu heiltä jo tilattu.

Arvosana matkatoimistolle:
Turkey
10.04.2023 klo 21:54

Olemme ollet Nazarin matkalla kolme kertaa ja neljäs matka varattu. Kerran olemme olleet Pegasos Royalissa ja kahdesti pegasos Worldissa ja pegasos worldiin palaamme taas syksyllä.
Meillä ei ole ollut mitään moittimista kummastakaan paikasta.
Ruoka hyvää ja sitä tarjolla jokaiseen makuun. Myös juomaa jokaisen makuun.
Allasalueet ja huoneet siistit, huone siivotaan 6 kertaa viikon aikana. Henkilökunta ystävällistä ja matkaoppaat saatavilla tarvittaessa. Meidän perheellä ei ainakaan ole ollut moittimista.
Nazarin kautta varaukset onnistunet hyvin ja ennen reissua myös saatu tarvittaessa tietoa.

Arvosana matkatoimistolle:
Lomasuunnittelija
08.04.2023 klo 15:32

Olisiko kenelläkään hiukan tuoreempia kokemuksia tästä matkatoimistosta ? ja lähinnä Rodoksen matkoista.

Marina
19.05.2022 klo 11:25

Tosi huono palvelu hotellissa , sekä ei ole yhteyttä henkilökunnan kanssa!
Vastanotto, sekä hotellin omistaja puhui epäkunnossa ja huutaa ja
törkeästi\" pomota\" asiakkaalle.
Koko loma nyt pilalle!
Tällä hetkellä hotellissa Dosi/ Side/ Turkki!

Arvosana matkatoimistolle:
Erittäin pettynyt
04.08.2021 klo 18:20

Olimme mieheni kanssa nazarin järjestämällä matkalla rodoksella ensimmäisen ja viimeisen kerran. Uskomatonta säätämistä lentokoneessa maksujen kanssa, maksupäätteet eivät toimineet ja vessoista jonotettiin omille istumapaikalle kun lentoemännät olivat kärryjen kanssa tiellä ja sähläsivät laitteiden kanssa, lentokoneessa henkilökunta oli aivan loppu ja hermostuneita ja tämän vuoksi asiakaspalvelu oli huonoa uskoisin.
Hotellihuoneessa ei ollut luvattuja puitteita ja huone ei todellakaan ollut sitä mitä oli kuvattu ja luvattu, kun kävimme mainitsemassa tästä hotellin respaan niin saimme töykeän vastauksen ja aina lupauksen \"huomenna järjestyy\" eipä järjestynyt koko matkan aikana, uskomatonta!
Hotellihuone käytiin siivoamassa viikon aikana yhden kerran, jokseenkin ällöttävää.
Nazarilla matkapakettiin kuului koronatilanteen johdattamana koronatestit hotellilla ennen suomeen paluuta.. noh ei kuulunutkaan. Lääkäri johon meidät ohjattiin nazarin matkaoppaiden toimesta sijaitsi yli 10 km hotellilta ja kun pääsimme lääkäriin ja näytteet olivat jo otettu niin ei tämä kuulunutkaan nazarin matkapakettiin kuten oli luvattu vaan jouduimme maksamaan testit itse.
Matkaoppaat olivat kuin myrkyn nielleitä eivätkä olleet kovin halukkaita neuvomaan tilanteissa joissa apua tarvitsimme, neuvoja ja hyvityksiä sai vasta kun kirjoitteli nazarille valitus viestiä, uskomatonta.

Oli tässä matkassa kyllä hyviäkin asoita.
Rodos oli oikein kaunis paikka sekä hyvää ruokaa on tarjolla paikallisissa ravintoloissa.
Paikalliset asukkaat olivat todella ystävällisiä ja avuliaita, lukuunottomatta hapanta hotellin respan henkilökuntaa.

En suosittele! :)

Arvosana matkatoimistolle:
T
16.04.2020 klo 16:47

Aivan uskomatonta pelleilyä. Peruin matkamme 5 viikkoa sitten. Matka varattu ja matka maksettu jo ennakkoon kokonaan, matkan kokonaishinta n. 1640,00 €. Matkaa peruessani oli voimassa normaalit matkaehdot. Matkalle lähtö olisi ollut huhtikuun lopussa 2 aikuista. Maksoin matkan peruuttamisesta 100,00 € matkaehtojen mukaisesti ja matkaehdoissa maininta, maksettu osuus palautetaan 14 vuorokauden kuluessa. Arvosana matkatoimiston toiminnasta täysi -5 tähteä.

Vieras
15.04.2020 klo 12:55

Rahoja ei saa millään takaisin vaikka itse peruivat meidän reissun.

katteettoman lupauksen saanut
09.04.2020 klo 22:51

Aivan uskomatonta toimintaa. Peruin matkamme kuukausi sitten. Matka varattu ja matkasta maksettu jo ennakkoon n. 1100 €, matkan kokonaishinta n. 1900,00 €. Matkaa peruessani oli voimassa normaalit matkaehdot. Matkalle lähtö olisi ollut kesäkuun alussa 2 aikuista ja 1 lapsi. Maksoin matkan peruuttamisesta 150,00 € matkaehtojen mukaisesti ja matkaehdoissa maininta, maksettu osuus palautetaan 14 vuorokauden kuluessa. Nyt olen odottanut vajaata tuhatta euroa jo kuukauden. Matkatoimisto ilmoittaa sivustollaan, että palautukset maksetaan lähtöajankohdan mukaisessa järjestyksessä. Tuleeko minun odottaa rahojani palautettavaksi 3 kk, vaikka olen maksanut peruuttamistani matkoista 150,00 euroa matkatoimistolle. Tällainen menettely on mielestäni hyvän kaupanteon vastaista. Sovitaan 14 vrk palautuksesta, aivan kohtuutonta toimintaa. Ymmärrän palautusten viiveen, jos matkatoimisto peruu matkan, tuolloinhan matkan tilannut ei joudu mitään ylimääräistä maksamaan, MINÄ MAKSOIN JA EN KUITENKAAN SAA PALAUTUSTA AJALLAAN. Arvosana matkatoimiston toiminnasta täysi 0.

Arvosana matkatoimistolle:
Vieras
18.03.2020 klo 16:56

Kauhua!!!!!!. tilanne viruksen kanssa. Muut matkayritykset ymmärtävät ja peruuttavat lomat ilmaiseksi. Mutta Nazar haluaa peruuttaa 600 euroa, vaikka matka itsessään maksoi 1700. Hölynpölyä!!!!

Arvosana matkatoimistolle:
Vieras
16.11.2018 klo 09:25

Hyvä paikka jos etsii rentoa lomaa lasten kanssa. Paljon venäläisiä mutta käyttäytyivät ihan siivosti.lentokoneen ruoka oli karseata mutta hotellin seisovat pöydät huippuja. Siisti paikka ottaen huomioon väkimäärän.

Nolla tähteä
14.09.2018 klo 09:57

En lähde enää koskaan Nazarin matkalle. Sunexpressin kone oli käsittämättömän ahdas ja ruoka tarjoiltiin tarkoituksella kylmänä. Menomatkalla bratwurstin paloja ja perunamuussia ja paluumatkalla makaronia ja nugetteja joiden kuorrutus oli kypsentämättä ja homeessa. Kyseessä oli lastenateria. Pegasos World oli ok, ilmastointi ei toiminut ja huone ahdas. Yleiset tilat siistit. Elokuussa buukattu niin täyteen ettei mihinkään meinannut mahtua mutta se lienee yleistä allinclusivessa kun on lomasesonki. Huoneen luovutus olisi ollut klo 12.00 mutta siivooja tuli klo 8.00 lähtien neljä kertaa kysymään milloin olemme lähdössä, annoimme periksi 11 jälkeen.
Turkki oli hyvä kokemus, sää ja hintataso kohdillaan mutta Nazarille tai Pegasos Worldiin emme tule palaamaan.

Lapsen kanssa matkassa
28.07.2018 klo 10:12

\"viiden tähden hotellit\" voisi kiteyttää siihen että tarjolla on vain murukahvia ja tuoremehun sijaan tiivistemehua,tällä saisi yleensä max. 2 tähteä, sivistysvaltioissa asiakkaat marssisivat maksamatta ulos hotellista suoraan aamupalalta

Arvosana matkatoimistolle:
Lapsen kanssa matkassa
18.07.2018 klo 14:52

..niin joo, ja muista poiketen Nazar ei näytä vapaasti vieraiden kommentteja vaan valikoi vain muutaman kehuvan kommentin sivuilleen. Turha siis odottaa realistista kuvaa, käykää Tripadvisorissa tms.

Lapsen kanssa matkassa
18.07.2018 klo 14:46

Kahdesti Nazarin 5-tähden Nazar Collection hotellissa, ensimmäinen pari vuotta sitten hyvä, valitettavasti ei enää valikoimassa. Pegasos Royal 2018 oli heikko esitys vaikka konsepti on ihan sama. Muissa Pegasoksissa vieressä tilanne on sama.

Plussana muihin matkatoimistoihin verrattuna ylivertainen tenavakerho, ohjaajilla mahtava omistautuminen.

Mutta...

Musiikki allasalueilla oli korviasärkevän kovalla, ja paikka on perhehotelli eikä bilehotelli. Outojen ohjelmien karsea meteli alkoi klo 10 ja jatkui klo 23:een, minkä jälkeen huoneeseen kuului vielä hotellin discon hiljaisempi jumputus yöhön.

Hotellin yleinen taso ei ole muutenkaan 5 tähteä vaan 3-4, ei ainakaan minkään kansainväläisen asteikon mukaan. Ja en puhu siitä että olettaisin Turkissa kokkien ymmärtävän miten länsimaista ruokaa tehdään jne, vaan tasosta kautta linjan.

Henkilökunnan kielitaito oli ongelma lähes kaikkialla. Tämän tason isossa ulkomaisille suunnatussa hotellissa ei saisi olla jatkuvia vaikeuksia sen takia ettei henkilökunta osaa paria sanaa omaan työhönsä liittyvää englantia. Myöskään päivällä respasta ei usein löytynyt englanninpuhujaa. Tilanne oli pari vuotta sitten Kusadasissa aivan eri. Myös se oli muuttunut että vieraat olivat venäläisiä ym. Itä-Eurooppalaisia, sekä Brittejä, mikä olisi ollut kiva tietää niin olisi osannut henkisesti valmistautua \"kulttuurii\" valitsemalla hotelli jossa olisi esim pääosin sekalaisia länsimaisia vieraita.

Nazar voisi lopettaa Sun Expressin koneiden käytön. Edellisellä matkallamme hajosi kone ja juuri mitään selitystä hätälaskulle, ainakaan uskottavaa, eikä 8h odotukselle ikinä saatu. Tällä kertaa kone oli takaisin 3 h myöhässä ja molempiin suuntiin laskeutuminen oli raju, paluumatkalla lentäjä sai koneen kenttään niin myöhään että rajulla jarrutuksella sai koneen juuri pysähtymään ajoissa.

Arvosana matkatoimistolle:
PERHELOMA
13.06.2018 klo 16:38

Olimme perheen kanssa NAZAR NORDIC matkajärjestäjän kautta TURKISSA, EFTALIA AQUASSA.
EN SUOSITTELE KYSEISTÄ MATKATOIMISTOA KENELLEKÄÄN!

Meillä oli maksettuna perhesviitti/huone. Saavuimme kohteeseen aamuyöllä su/ma 21.5.
Hotellin työntekijä toi laukut huoneeseen ja huoneeseen saavuttuamme huomasimme vessassa peilin rikkoutuneen, hotellin työntekijä vei rikkoutuneen peilin pois ja lupasi tuoda uuden heti tilalle. Peiliä ei kuitenkaan näkynyt.

Meillä oli siis maksettuna perhehuone, meitä oli 3aikuista ja 2 lasta.
Joka päivä jouduimme mennä pyytämään huoneeseen lisää pyyhkeitä, vettä, kahvia, puhtaita laseja ym, koska näitä ei oltu tehty muuten.
Kävin respassa sanomassa asiasta että kolme pyyhettä ei riitä että huoneessa asuu 5 ihmistä, ja joka ikininen kerta hotellin työntekijä pahoitteli asiaa ja sanoi ettei meidän enää tarvitse asiasta murehtia, KYLLÄ PITI JOKA PÄIVÄ.

Keskiviikkona yöllä klo n. 23.30 olimme nukkumassa, oveen koputettiin emme avanneet ovea. meni noin muutama minuutti n. 50vuotias turkkilainen mies tuli vain sisään ja toi vessaan peilin??!!! KYLLÄ
HÄN TULI HUONEESEEMME YÖLLÄ JA OMIN PÄIN!
tÄSTÄ KÄVIMME SANOMASSA RESPASSA EIKÄ TÄHÄNKÄÄN NOTEERATTU.

PERJANTAINA OLI HUONEESEEN JÄTETTY SIIVOUS KOKONAAN TEKEMÄTTÄ, VAIKKA HOTELLIN RAPORTTIEN MUKAAN HUONE OLI SIIVOTTU!
(TEKEVÄT ASIAKKAASTA IHAN PELLEN)

LAUANTAINA AAMULLA NÄIMME NAZARIN HENKILÖKUNNAN HOTELLIN AULASSA JA KERROIMME TAPAHTUMISTA, OPAS LUPASI PISTÄÄ ASIOITA ETEENPÄIN.
MENIMME AULASTA SUORAAN HUONEESEEN, JA VAIHDOIMME UIMA-ASUJA. MEITÄ OLI HUONEESSA 5 IHMISTÄ, YHT.ÄKKIÄ HOTELLIHUONEEN OVI AUKAISTIIN ILMAN KOPUTTAMATTA, SISÄÄN TULI KOLME TURKKILAISTA MIESTÄ???!!!!!! SUOJASIN KÄSILLÄ ITSENI JA HUUSIN ETTÄ OLIVATKO HE KOPUTTANEET OVEEN, KUKAAN EI YMMÄRTÄNYT MITÄÄN, MIEHET KATSOIVAT MINUA ALASTI??!! HUUSIN JA KÄSKIN POISTUMAAN HETI HUONEESTA, PISTIN VAATTEET PÄÄLLE JA JUOKSIN HOTELLIN AULAAN KERTOMAAN ASIASTA. KUKAAN EI OTTANUT ASIAAN KANTAA JA VEIVÄT MINUT VAIN SYRJEMPÄÄN. K U N N I A N L O U K K A U S!!!!!!!!!!!
TÄSSÄ KOHTAA SOITIN NAZARILLE JA MENI HETKI KUN NAZARIN OPPAAT TULIVAT HOTELLILLE JA SELVITELTIIN ASIAA.

HOTELLIN KORVAUS KOKO PASKASTA OLI 50E ARVOINEN HIERONTA PER ASIAKAS ELI 5 X 50E HIERONTA. (TÄMÄ HIERONTA OLI SIIS 10MIN HIERONTA JA PIKAINEN KASVONAAMIO) MEITÄ KOHDELTIIN TODELLA HUONOSTI SPASSA KOSKA EMME OLLEET \"maksavia\" ASIAKKAITA.
(SUOMESSA SAA 50E TUNIN TÄYDELLISEN HIERONNAN)

TEIN ASIASTA NAZARILLE REKLAMAATION JA SAIN TAKAISIN VAIN ETTÄ MINUN OLISI PITÄNYT OLLA AIEMMIN YHTEYDESSÄ OPPAISIIN JOTTA OLISIN OLLUT OIKEUTETTU MIHINKÄÄN KORVAUKSIIN. EN KOKENUT TARVETTA OLLA OPPAISIIN YHTEYDESSÄ, ENNEN KUIN LAUANTAINA KUN KOLME TURKIILAISTA MIESTÄ ASTELI VAIN HOTELLIHUONEESEEMME JA NÄKIVÄT MINUT ALASTI!

MATKUSTAN PALJON, JA IKINÄ EI OLE KÄYNYT NÄIN! TÄMÄ OLI ENSIMMÄINEN JA VIIMINEN REISSU NAZAR, MATKATOIMISTON KAUTTA!

EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN!

yksin matkustelija
03.06.2018 klo 09:44

Onko näin jotta Mazarin kautta ei saa varattua matkaa jos matkustaa yksin?

Pete
17.02.2018 klo 02:03

Navat ylibuukkasi tarjouslomansa ja perui meidän matkan.

Obelix76
11.05.2017 klo 08:08

21.5 lähtö Pegasos Royaliin. Kokemuksia joillain jakaa?

Vieras
30.04.2017 klo 12:47

2015 Royal Alhambrassa. Ihan loistava loma vaikka Nazarin opaspalvelut oli olemattomat. 2017 Royal-hotelleja ei näy valikoimassa joten pitää mennä ilman Nazaria matkoille. Tarjolla ainoastaan perhehotelleja eikä tasoltaan löydy vastaavaa.

Obelix76
19.01.2017 klo 16:59

Komppaan kyllä Carinaa täysin. Meidän piti mennä toukoluussa 2016 alunperin Mukarnas resorttiin, mutta se vedettiin pois myynnistä. Valitsimme sitten pegasos Worldin ja ei tarvinnut pettyä taaskaan! Hyvää palvelua, siistiä, hyvää ruokaa ja mahtavat Nazarin oppaat. Nyt odotellaan toukokuuta ja Pagasos Royalia

Arvosana matkatoimistolle:
carina
04.07.2016 klo 18:30

unohdin antaa tähdet edelliseen viestiini ,joten ne tulee tässä:

Arvosana matkatoimistolle:
carina
04.07.2016 klo 18:28

olin kaksi viikkoa kahden lapseni kanssa turkin sidessä,pegasos world hotellissa,enkä voi muuta kuin kehua kaikkea mitä siellä oli.hyvää ruokaa valtavat määrät,juomaa sai monesta paikasta koko päivän,kaikki oli todella puhdasta ja henkilökunta ystävällistä. meillä oli hieno perhehuone omalla patiolla.huonesiivous oli täysi kymppi.hotellialue ja altaat olivat upeita ja kaiken kruunasi hotellin vesiliukupuisto.lapset viihtyivät myös todella kivojen oppaiden seurassa kids clubilla.meidän kokemuksemme perusteella voin suositella nazaria ja pegasos world hotellia.olimme kuin paratiisissa ne kaksi viikkoa ja taatusti menemme tulevaisuudessa vielä uudestaankin nazarin matkalle,ehkä seuraavaksi pegasos resortiin..

Obelix76
20.01.2016 klo 07:06

Justiinsa varasin viidennen matkan Nazarilta. Aiemmin ollut kaksi kertaa Club Paradisossa. Mahtava hotelli hyvät ruuat ja hienot puitteet ei vaan sovellu hyvin liikunta rajoitteisille, kun löytyy rappusia ja kerroksia paljon. Nykyään ei olekkaan Nazarin valikoimissa (lomamatkoilta löytyy). Kerran olen ollut Kusadasissa Hotelli Sea light Resortissa. Hieno hotelli ja hienot puitteet sielläkin. Itse kaupunki oli pettymys. Paljon oli mäkiä. Toisaaltahan ilmat ei oikein ollut kohdillaan, niin kaipa se vaikutti kokonaiskuvaan. Mutta Hotelli oli todella hyvä. Nyt siis varasin juuri matkan Okurcalariin Alaniaan ja sieltä hotelli Mukarnas Resort. Viime vuonna oltiin samassa paikassa ja pidettiin todella paljon. Nazaria voin suositella kaikille lämmöllä ei ole valittamista mistään. Tai no jos hakemalla hakee miinuksia, niin ainoan miinuksen voisi antaa lentoajoista Turkkiin päin. Ne lähtevät aika myöhään. Mutta eipä se ole haitannut koskaan. Paljon olisi kerrottavaa noista hotelleista mutta ei jaksa kirjoittaa :)

Arvosana matkatoimistolle:
Mama
23.10.2015 klo 18:55

Olimme syyslomalla Eftalia Aqua-hotellissa(äiti, isä ja 4 lasta/nuorta). Vesipuisto ja All Inclusive houkutti ja loma oli oikein mukava ja rentouttava kun ei edes ruuanlaitosta tarvinnut huolehtia. Siivous toimi hyvin. Ruoka oli ihan hyvää ja monipuolista. Aamupalalla olisi saanut olla hieman enemmän valikoimaa. Negatiivista palautetta annan ravintolan puolelta astioiden puhtaudesta. Astiat olivat hyvin likaisia, ja mietitytti onkohan ne vain huuhdeltu. Henkilökunta oli melko vakavahkoa, joskin muutamia \"helmiä\" joukossa oli, jotka jaksoivat muutaman ystävällisen eleen kiireestä huolimatta heittää. Nazarin oppaat olivat melko \"näkymättömiä\". Useilla eri matkatoimistoilla on tapana, että oppaat kulkevat hotellille mukana ja kertovat samalla oleelliset asiat. Nazarilla opas kävi bussissa kiireellä heittämässä muutaman sanan. Meidän lentomme tuli aikaisin aamulla ja bussikuljetuksen jälkeen kello oli noin 6.00-6.30 kun saavuimme hotellille. Kiire olikin jo nukkumaan. Samalla oli mennyt sivu suun aamupäivän info ja hotellialueen kiertäminen ym. Muuten kaiken kaikkiaan ihana loma!

Arvosana matkatoimistolle:
MP
22.06.2015 klo 18:43

Toissayönä saavuimme takaisin kotomaahan kahden viikon reissulta Pegasos World hotellista. Olemme olleet monissa samantyylisissä 4-5 tähden AI hotelleissa ympäri palloa, ja tämä oli kyllä kaikista surkein. Hotelli, allasalue sekä viheralueet ovat kyllä viihtyisiä, mutta kaikki on pilattu surkealla ruualla, järkyttävällä epähygieenisyydellä ja huonolla palvelulla. Ruokalajeja ja teemoja oli kyllä riittävästi, mutta ne eivät erottuneet millään tavalla toisistaan muutamaa ruokalajia lukuunottamatta tai olivat joko ylikypsiä tai mauttomia. Tomaatista kurkusta ja sipulistakin oli saatu tehtyä monta eri salaattia pilkkomalla ne erikokoisiksi paloiksi. Ravintoloiden pöydät ja ruokailuvälineet olivat aivan järkyttävässä kunnossa. En nähnyt kertaakaan kahden viikon aikana, että pöytiä olisi pyyhitty pesuaineen kanssa kunnolla vaikka ne olivat likaiset ja Navigator snack baarin pöydät jopa lintujen paskassa. Osassa pöydissä olevissa ruokailuvälineissä oli ruuan jäämiä, ja näimme kuinka pikku lapset laittoivat käytettyjä ruokailuvälineitä takaisin haarukka ja veitsi telineisiin. Vaikka tuo onkin meidän asiakkaiden tekosia, niin silti henkilökunnan tulisi huolehtia, että saamme syödä puhtailla välineillä, esim vaihtamalla ne aina ennen ruokailua. Ravintoloiden pöytiin ei saanut kunnolla palvelua, vaan juomat täytyi käydä useasti hakemassa itse. Henkilökunnassa oli yksi poikkeus ja yritimmekin aina löytää pöydän hänen \"alueeltaan\", koska hän ymmärsi mitä on asiakaspalvelutyö. Iltaohjelmat olivat paria esitystä lukuunottamatta surkuhupaisia amatööriviritelmiä, eikä noista suurintakaan osaa viitsinyt loppuun asti katsoa. Jotain hyvääkin: Allas ja varsinkin viheralueet ovat hyvin hoidettuja ja viihtyisiä eikä allaspetejä tarvinnut mennä varaamaan klo 7, vaan niitä samoin kuin pehmusteita oli tarvittaessa isoja kasoja reservissä. Pienehkö vesipuisto oli myös viihtyisä, eikä mäkiin tarvinnut jonottaa. Tuplarenkaita olisi voinut olla vähän enemmän ja niihin olisi voinut lisätä välillä ilmaa, mutta muutaman minuutin odottelulla nuokin asiat tulivat kuntoon. Allasalueiden ja ravintoloiden jääkaapeista rajattomasti saatava 0,5L pullovesi ansaitsee erityiskiitoksen. Hotellin autovuokraamolle myös kiitokset. Vuokrasimme kolmeksi päiväksi polkupyörät ja kun pojallemme ei löytynyt oikeankokoista pyörää kävi \"yrittäjä\" ostamassa uuden oikeankokoisen pyörän ja sovitusta ajastakin myöhästyivät vain 20min. Loppu yhteenvetona voisi sanoa ettemme koskaan tule takaisin tähän hotelliin, emmekä voi sitä kenellekään suositella. MP

Arvosana matkatoimistolle:
Dragon
28.05.2015 klo 16:25

Kokemuksia Nazarin hotellista Royal Dragon, Side, vappuviikko 2015. Hotelli oli hyvä, mutta mielestäni ei premium luokassaan loistava. Yleiset tilat ovat aika tummansävyiset ja hotelli vähän \"pimeän oloinen\". Huoneesta ei ollut valittamista, huone oli tilava ja siivous pelasi. Baarikaappi huoneessa täytettiin, joka päivä, mutta valikoima suppeampi kuin esim. Delphin Divassa oli. Huoneessa on kokolattiamatto ja esim. päiväpeitoissa ja tyynyissä oli tahroja. Ravintola oli ok ja ruokaa ja juomaa ja jäätelöä riitti, ei kuitenkaan mitenkään erikoisen fantastista. Emme käyneet Ala Carte ravintolassa. Uima-altailla tosi positiivista oli, että aurinkotuoleja oli paljon, eikä niistä joutunut tappelemaan. Vesipuistossa olimme myös paljon. Olimme pettyneitä koska sisäuima-altaasta oli otettu jo lämmitys pois, vaikka ulkona oli vielä tähän aikaan vuodesta vähän kylmä uida. Olin valinnut premium hotellin, juuri ajatuksella, että sisäuima-altaassa ainakin lapset voi uida, jos ulkona liian kylmä. Henkilökunta oli vähän totista porukkaa, ei mitään maailman loistavinta ja iloisinta asiakaspalvelua, mukana tietysti ne muutama poikkeus. Iltaohjelma oli todellinen pettymys, ainoastaan yhtenä iltana oli kunnollinen \"show\" ulkona amfi-teatterissa. Muuten ohjelma oli lähinnä musavisa-tyylistä sisällä konferenssihuoneessa, tai joitakin noloja tanssiesityksiä. Heti hotellin ulkopuolella on ostoskeskus, mikä oli mielestäni ihan hyvä. Royal Dragonin viereen rakennetaan uutta hotellia, rakennusmelu ei kuulunut ainakaan meidän huoneeseen. Ainoastaan altailla ollessa meteli häiritsi vähän. Lastenkerhoa pidettiin lähinnä hollannin kielellä, meidän poika ei osallistunut, joten en osaa sen tarkemmin sanoa oliko kiva tai hyvä. Kaipasin myös wifi:ä huoneisiin, ajottain onnistui silti saamaan yhteyden myös huoneessa. Nazarista matkatoimistona minulla ei ole edelleenkään valittamista :) olen aina saanut hyvää palvelua Nazarilta.

Arvosana matkatoimistolle:
Rekyylihalvaus
24.11.2014 klo 17:25

Olemme olleet Nazarin matkoilla nyt 9 kertaa, ainoa poikkeus on ollut Aurinkomatkojen reissu Kreetalle v.2011. Olemme olleet tyytyväisiä Nazarin järjestämiin matkoihin, poislukien viime kesän matka Sueno Sideen joka Nazarista riippumattomista syistä oli suoraan sanoen kuvottava, tämä johtui lähinnä hotellin asukkkaista joita oli saapunut sankoin joukoin Venäjltä , Ukrainasta sekä Kazakstanista. Heidän käytöksensä pöyristytti jopa hotellin henkilökuntaa mutta noin suurelle joukolle eivät hekään voineet juurikaan mitään. Ruokailu oli aivan järjetöntä etuilua ja tuuppimista sekä sitä ruoan määrää joka jätettiin pöytiin ei voi sanoin kuvailla ja niitä kännikaloja joka päivä urmotteli ympäri hotellia suurissa ryhmissä. Muuten hotelli itsessään oli viihtyisä ja olisikin ollut oiva paikka rentoutumiselle mikäli osa asukkaista olisi osannut käyttäytyä. Ei kiitos Sueno Sidelle mutta Nazarilla jatkamme myös ensi kesänä, Pegasos World kutsuu jo 3 kertaa. Muut paikat jotka olemme erinomaisiksi omalla kohdallamme havainneet ovat Aqua Fantasy, Delphin Diva, Royal Dragon, IC Residence sekä Susesi Luxory Resort X 2. Aurinkomatkojen matkakaan ei ollut huono mutta ,,,, se helppous ja edullisempi all inclusive houkuttaa näin lapisperheessä.

Arvosana matkatoimistolle:
EF
07.10.2014 klo 15:47

Olimme 2014 vappuviikolla Antalyan Delphin Diva hotellissa. Ensimmäinen Nazar matkamme, mukana äiti, isä ja 4v poika. Olimme niin tyytyväisiä hotellin tasoon ja palveluun, että uusi matka on varattu samaan hotelliin ensi vuodelle! Muut vieraat olivat lähinnä hollantilaisia, myös lastenkerhon vetäjät olivat hollantilaisia tyttöjä. Meidän poika ei kerhoista piittaa, joten ei haitannut meitä, mutta jos haluaa lapsille järjestettyä ohjelmaa, niin tämä voi ehkä harmittaa. Ruoka oli hyvää ja sitä oli tarjolla joka puolella ja paljon. Jäätelöä sai ilmaiseksi pitkin päivää. Minibaari täytettiin huoneessa joka päivä ja siivottiin. Illan ohjelmat amfiteatterissa oli ok, muutamana iltana tosi hyvä, mm magic show. Tein itse lääkärireissun silmätulehduksen vuoksi (alkoi jo Suomessa), ja se hoidettiin nopeasti (asioin hotellin oman lääkärin kanssa, jolta lähete paikalliselle klinikalle). Oppaiden kanssa ei tullut asioitua, emmekä tehneet Nazarin retkiä, joten oppaista en osaa sanoa. Hotellista oli myös ilmainen kuljetus kaupunkiin ja takaisin, piti vain edellisenä päivänä varata.

Arvosana matkatoimistolle:
L&A
23.09.2014 klo 13:04

Kokemuksemme Nazarin matkasta vastasi täysin odotuksiamme keväällä 2014 hotelli Kandeloorin henkilökunta ansaitsee super kiitoksen. 2 viikkoa meni rattoisasti hyvän ruuan kohteliaan henkilökunnan myötä siistissä hotellissa. 2015 lennämme jälleen Nazarin matkassa hotelli Kandelooriin isommalla porukalla suoraan Kuopiosta 11.4.2015.Sitä saa mitä tilaa kun on kokemusta.Matkustelevat eläkeläiset Lauri ja Anneli H .Kuopiosta

Helena
04.08.2014 klo 22:05

Olimme kesällä 2013 Nazarin all inclusive matkalla Club Kastaliassa. Paikka oli upea ja siisti ja lasten vesipuistoallasalue aivan mahtava. Toisena matkapäivänä kuitenkin 3/4 perheestämme sairastui kovaan vatsatautiin. Huomasimme myös itse ravintolassa että monen perheen lapsista joku oksensi ravintolassa ja oksennukset tultiin siivoamaan harjalla. Ruokien kanssa sai olla tarkka, koska olivat usein raakoja. Lomasta meni neljä päivää sängyn pohjalla oksentaen ja ripuloiden. Juuri ja juuri vältyimme sairaalareissulta. Kun keskustelimme Nazarin edustajien kanssa asiasta, he olivat sitä mieltä, että tällainen kuuluu matkailuun. Että pahoittelut, ei voi mitään. Että ei kannattaisi juoda limuja, syödä jätskiä, salaatteja...hm...eli miksiköhän kannattaisi maksaa all inclusive jos mitään ei voi syödä vatsataudin pelossa? Kotimaassa kävimme vielä lääkärillä, koska ripulointi jatkui. Miehelläni todettiin salmonella. Nazarin kanta oli edelleen tyly, että olemmehan lukeneet heidän matkaehtonsa että ei voi mitään, ottakaa yhteyttä kuluttaja asianmieheen jos haluatte lisää valittaa. Ei mitään empatiaa tai ystävällisyyttä, kylmää lakipykälää vaan. No, emme Nazarin palveluksia enää käytä, siellä ei kiinnosta asiat kuin silloin jos kaikki menee hyvin. Neljän tähden hotellissa nyt ei pitäisi saada salmonellaa. He eivät myöskään olleet halukkaita ilmoittamaan hotellille, että heidän hotellissa on sairastuttu. Heidän mukaansa salmonella saattoi olla meillä jo ennen matkaa! Se oli asiakaspalvelun asiakaslähtöisyys. Toisenlaista on huolehtiminen kaikissa muissa matkatoimistoissa joiden kautta olemme matkamme tilanneet. Siellä on kiinnostuttu ja oikeasti haluttu tehdä ikimuistoinen loma muutenkin kuin salmonella takataskussa.

Arvosana matkatoimistolle:
Heijukka
24.05.2014 klo 17:40

Tulimme juuri Nazarin matkalta Kusadasista;hotellimme oli Panorama Hill ja se täytti kaikki odotukset:hotellihuone siisti,suihkusta lämmintä vettä aina,ruoka hyvää,henkilökunta mukavaa ja palvelu pelasi.Kusadasissa vain on aikamoisia ylämäkiä ja sitä Turkille tyypillistä \"Osta,osta-meininkiä\".Joka tapauksessa meistä suomalaisista( n.10 henkeä) kaikki olivat tyytyväisiä.lapsiperheiden lapsetkin löysivät \"vaikka mitä herkkuja\" seisovasta pöydästä....Suosittelen!

Arvosana matkatoimistolle:
Maria
17.04.2014 klo 14:59

Costa del Solin hotelli ei kovin ihmeellinen. Espanjalaisittain siisti ja upea uima-allasalue, mutta ruuat ovat huonoja ainakin halvemmassa hotellissa. Itse olimme siellä 2013 kesällä ihan netin kautta huoneet ottaen ja lapset kyllä viihtyivät altaalla, mutta itselle oli liian kova tunku kuten myös ravintoloissa. Ja mikä määrä enkkuja, huh huh! Viinaa joivat kaksin käsin, mutte onneksi ei meidän syrjäiseen huoneeseen ainakaan kuulunut meteliä. Turkkiin menisin enemmin kuin Espanjaan :)

Vieras
17.03.2014 klo 13:55

Kokemuksia Costa del Solin Holiday Worldistä????!!!!

Oulun mamma
05.12.2013 klo 13:44

Syksyllä 2011 olimme kaksi viikkoa Mukarnas spa resortissa. Meidän lapset, silloin 6,8 ja 11 viihtyivät loistavasti, samoin me aikuiset. Kukaan ei sairastunut, ruoka oli tosi hyvää ja monipuolista. Hotelli oli siisti ja palvelu erinomaista. Ainoa miinus ehkä altaan vesien kylmyys lokakuussa. Uinti ei ollut nautittavaa niin viileässä vedessä... Nyt varattu matka kesäkuulle 2013 Aqua Fantasyyn kahdeksi viikoksi. Toivottavasti viihdytään siellä.

Aral
17.10.2013 klo 18:17

Aral hotellissa oltiin, nazarin mukaan kolme tähteä mutta itse antaisimme 4. Meitä oli matkassa siis teini-ikäinen tyttö ja hänen äitinsä. Ruoka oli todella hyvää ja monipuolista ja henkilökunta todella ystävällistä ja hotellihuoneet olivat todella siistejä ja pullovettä sai siivoojilta ilmaiseksi. Seuraava nazar matka on jo varattu ja ensi vuonna taas aral hotelliin!

Arvosana matkatoimistolle:
Pee
10.10.2013 klo 14:44

Syyskuun 2013 matkasta Pegasos Royaliin tuliaisina matkaseurueen 5/7 henkilölle salmonella (kahta ei vielä testattu, tod.näk heilläkin), vaikka olimme hyvinkin tarkkoja ruoan suhteen. Hotelli sinänsä OK, uudistetut huoneet siistejä ja ilmastointi toimi hyvin. Paljon altaita ja liukumäkiä lapsille sekä ranta erinomainen. En kuitenkaan suosittelisi ruoan laadusta johtuen...

Arvosana matkatoimistolle:
matkailija
09.09.2013 klo 23:46

Mukava ja todella siisti oli Aral- hotelli. Mutta varsinkin nuorten tyttöjen kanssa matkustavat olkaa tarkkoja. baarin esimies on todella viekas mies. Esittää herrasmiestä , mutta alla on äärettömän viekas naisten metsästäjä. Aikuiset osaa varoa helpommin, mutta pitäkää tyttäristänne huoli etteivät joudu hyväksikäytetyksi!!!!

Arvosana matkatoimistolle:
Suski
08.09.2013 klo 19:37

Pegasos Royalissa vietettiin elokuussa lomaa. Hotelli ei todellakaan vastaa viiden tähden hotellia, minkäänlaisen asteikon mukaan. Lapsille puitteet olivat toki loistavat ja ranta oli siisti, mutta siihen se sitten jääkin. Ahtaat allasalueet ja huono palvelu. Hei, kiitos ja ole hyvä olivat tuntemattomia käsitteitä. Joka hotellilla yksi tiski, josta saa pakettiin kuuluvia juomia (myös vesipullot), ja jossa vain yksi tarjoilija sai palvella kerralla. Niinpä kertiskuppi-juomia ja vesipulloja sai aina jonottaa, vaikka vieressä seisoskeli muitakin tarjoilijoita toimettomina. Ruokaa oli toki paljon ja monipuolisesti, mutta kylmät ruoat olivat jo hieman lämmenneet ja lämpimät ruoat saattoivat olla usein valmiiksi jäähtyneitä tai jopa kylmiä. Tässähän ollaankin jo toista viikkoa vatsa sekaisin reissun jälkeen eikä koskettu muuhun kuin hotellin ruokaan. Kohdeopukset ja vihkot huonot. Eikä suomenkielisten matkaoppaiten puute haitannut meitä, mutta joillekin se saattaisi olla ongelma. Kyseisestä palvelusta kun luulisi maksaneen...

butterfly
30.08.2013 klo 19:02

todella onnistuneet lomat! lokakuussa menemme jälleen turkkiin nazarin matkalle antaliaan ja laraan.4 hengen porukalla nyt ja aikaisemmin olllut 6-8.kaikki ollut täydellistä ja nyt odotamme täydellisyyttä premium collectionissa!voin suositella hinta/laatu suhde kohdallaan!lomamme neljäs nazarilla!

Arvosana matkatoimistolle:
Pamu-Kalle
15.07.2013 klo 03:21

Nazarilla lähtee 6.kerta torstaina ja aina on ollut onnistunut reissu. Kertakaan ei ole tarvinnut nyrpistellä että, jokin olisi ollut huonosti tai ei ole vastannut esitteen tietoja. Tilannehan on se että, asiat muuttuvat ja mikäli et itse ole valmis siihen niin, voihan sitä pysyä kotimaassakin. Palvelu on ollut joka kerta ensiluokkaista jo matkan tilaamisesta lähtien kun olen joka kerta tehnyt sen puhelimitse.

Arvosana matkatoimistolle:
pl
05.07.2013 klo 08:48

Onko kenelläkään kokemuksia Mukarnas Resort -hotellista? Suunittellaan reissua muksujen (10,8,4 vuotiaat). Näytti ihan hauskalle paikalle. Voiko suositella muita hotelleja vesileikeistä pitäville lapsille?

Ano
29.06.2013 klo 07:56

Olimme kesäkuussa 2013 Nazarin järkkäämällä matkalla Eftalia Aqua-hotellissa. Olin kahden tyttäreni (11 ja 13) kanssa, eli äippä ja tytöt ja vielä ensimmäinen yhteinen etelän matka. Opas oli lentokentällä vastassa ja opasti oikeaan bussiin. Matka hotellille kesti jotain 2 h. Vastaanotto oli ystävällistä. Ruoka oli hyvää (paitsi jälkiruuat olivat ihme \"mössöä\") Ruokailu oli aika kaaottista, ihmiset säntäilivät ja tarjoilijat olivat vauhdissaan, mutta homma toimi. Siivoojat siivosivat koko ajan. Hotellihuone siivottiin joka päivä ja pyyhkeet vaihdettiin päivittäin. Hotellihuone näytti ihan perushyvältä, kylpyhuoneesta kuului hyvin äänet. Ilmastointi toimi ja yöt nukuttiin hyvin. Matka sujui hyvin ja olimme tyytyväisiä. Aamulla oli tarpeen käydä varaamassa altaalta oma aurinkotuoli, muuten saattoi jäädä ilman. Rannalla oli enemmän tilaa. Hotellia suosittelen lapsiperheille. Opas oli mukana myös pois lähtiessä bussissa (ruotsalainen) ja opastettiin myös lentokentällä oikeaan lähtöselvitystiskiin.

Arvosana matkatoimistolle:
tulita
16.06.2013 klo 09:59

Olemme olleet 3 kertaa Nazarin matkalla ja olleet tosi tyytyväisiä.Ruokaa on ollut jokaiselle varmaan jotakin löytyy.Ainoa asia joka on huono on nuo venäläiset \"öykkäri porukat\" joilla ei ole minkäänlaisia tapoja.Oppaat saisivat olla myöskin paluumatkalla mukana,tulimme 4 viikkoa sitten ja yöllä eikä autossa ollut opasta eikä kylttiä Nazarilta ainoastaan lennon numero.Vaikka kuinka olisi kokoelma ihmisiä eri hotelleista kyllä se kyltti pitäisi olla .Olemme onneksi kielitaitoisia joten ymmärsimme kuljettajaa ,mutta kyllä siellä moni on hukassa ilman opastusta.Useasti Turkissa käyvinä eri matkatoimistoillakin,haluaisimme aikaisempia lentoja Turusta Turkkiin ettei tarvitse ajaa Tampereelle tai Helsinkiin .Huhtikuussa on jo ihan lämmin siellä.

Arvosana matkatoimistolle:
Zat
30.05.2013 klo 12:26

Olimme syksyllä 2012 Pegasos Worldissa (2 aikuista ja 3- ja 5-vuotiaat lapset) ja reissu oli kaikin puolin niin onnistunut, että menemme uudestaan tänä syksynä. Hotelli oli todella siisti, ilmastointi pelasi, ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Mahtava uima-allas ja ihana ranta. Ainoa miinus olivat automaateista saatavat mehut (karmean makuisia). Mutta vesipulloja oli tarjolla joka puolella hotellialuetta, joten eipä se mikään isompi ongelma ollut. Kaikki järjestelyt pelasivat mahtavasti. Hotellilla oli joka päivä suomenkielinen opas.

Arvosana matkatoimistolle:
Nikke
29.04.2013 klo 13:33

Ramada Palaza kokemuksia vko 15 2013 Ensi kertaa Turkissa ja napakymppi. Yhdistetty kaupunki-/spa-loma Antalyan Ramada Plazassa sopi meille erinomaisesti. Hotelli sijainniltaan hyvä vanhan kaupungin kupeessa meren rannalla. Allinclusive oli kattava aamupala, lounas, illallinen paikallisine juomineen. Poolilta ja Lobbystä sai pikkupurtavaa ja drinksuja sekä Room Servicestä yönälkään naposteltavaa. Minibaarista loput. Nälkää eikä janoa ei tässä hotellissa tarvitse kärsiä. Hotelli siisti(tasokas), henkilökunta ystävällistä, kansainvälinen meininki. Spa ja kuntosali alakerrassa. Kylpytakki päälle ja lipokkaat jalkaan ja hissillä -5 kerrokseen. Respan daameilta pyyhkeet ja saunomaan/hoitoihin. Span jälkeen lepotiloihin teenjuontiin. Hoidot kattavia joten pikkaisen kortti vingahti. (Hamam, normi hieronta,parturi, pedikyyri yms joka päivä jotakin) Ulkoaltaalla ja rantaterasseilla (jyrkkä kallio portaineen) nautittiin kiireettömät kahvit ym ym. Ja se vanha kaupunki satamineen on todella näkemisen arvoinen. Olette tehneet hyvän valinnan. Syksyllä Turkkiin ja Nazarille uudestaan, saa Espanja hiukan odottaa..... Ps. Loppupelistä viihtyminen on itsestä kiinni, kohde on priimaa

Jouko
27.04.2013 klo 10:19

Onko kokemuksia Ramada Plaza hotellista Antalayassa. Olemme menossa kyseiseen hotelliin.

Aurinkoa ja hyvää ruokaa odotellessa!
22.04.2013 klo 12:38

Voisiko joku päivittää tietoja Eftalia Aqua -hotellista tälle vuodelle? Kauanko kestää lenttokenttäkuljetus? Mitä mieltä olet all in clusivesta, toimiiko? Ranta vai allas loikoiluun ja auringon palvontaan? Missä kannattaa shoppailla? Entä jotain muita uusia vinkkejä lomailuun?

Arvosana matkatoimistolle:
Lämpimästi suosittelen!!!
22.04.2013 klo 12:35

Takana useita matkoja niin pienellä kuin suurellakin seurueella ja ikäjakautuma alkaa 4-vuotiaasta aina aikuisiin. Nazarin matkoilla ei ole kukaan koskaan pettynyt, vaan hotellit ovat olleet loistoluokkaa (neljä tähteä). Palvelu erinomaista niin oppailta kuin hotellin henkilökunnalta. Nazarin esitteiden kuvat ovat vastanneet todellisuuta! Aivan huippumatkoja ja taas mennään kohta Nazarin matkalle!

Hintalaatusuhde kohdallaan
31.03.2013 klo 16:04

Hupaisaa kun jotkut täällä antaa arvionsa Nazarista sen perusteella miltä drinkit on hotellissa maistuneet. Varmaan kannattaa jäädä tuulipuvussaan sinne kotikylän kuppilaan niin on drinksuissa tuttu maku ja viikon matkan hinnalla saa niitä jo aika monta. Itse neljä kertaa Nazarin matkalla ollut ja joka kerta eri hotellissa. Ainoa mikä vähän on harmittanut niin venäläisten huonot tavat. Mutta eipä ole sen puoleen halvan viinan juovuttamat suomalaisetkaan niin loistavaa väkeä...

Arvosana matkatoimistolle:
Matkaaja
02.03.2013 klo 23:33

Ollaan kaksi kertaa reissattu Nazarin lomilla Turkissa eri hotelleissa ja ei valittamista. Kolmas reissu edessä päin. Heti on saatu siivousta ja palvelua, jos on ollut tarvetta. Ruoat ovat olleet hyviä ja kun on pitänyt hyvää käsihygieniaa yllä, eikä ole syönyt esim. rannalla auringossa tarjolla olleita ruokia (maalaisjärjen käyttöä!), niin eipä ole ollut ongelmia. Välillä olemme reissanneet muilla matkatoimistoilla, mutta hinta-laatu on Nazarilla kohdallaan, eikä palvelut jää jälkeen muista matkatoimistoista. Sählinkejä on sattunut nimekkäillekin toimistoille, mutta matkalla ei kannata liikaa ressata. Oma asenne usein ratkaisee. Kauniisti kun apua pyytää, sitä myös helpommin saa. Ja maassa maan tavalla. Joskus se pieni tippi nopeuttaa toimintaa selvästi. Omatoimilomat ovat meidän suosikkeja, mutta kyllä all inclusive -loma silloin tällöin katkaisee mukavasti arjen. Onneksi on valinnan varaa.

Kaksi kertaa kerralla---eka ja viimeinen
28.01.2013 klo 18:42

Omalla kokemuksella kohdalle sattui öö-luokan 4-tähden all in clusiv jossa juomat varmaan jotain kotipolttoista. Otit minkä drinkin vain niin kaikki maistu samalta karvaalta litkulta.... kolmen päivän valitusten jälkeen opas viimein tuli ja kävi kysymässä asiasta hotellilta, no eihän ne mitään myöntänyt ja opas ei voinut maistaa kun oli työaika.... Emme olleet ainoat suomalaiset kota asia haittasi. Olutta ei saanut, kun oli kuulemma jokin lakko. Tosin viereisissä kaupoissa olutta oli lavatolkulla.... Ihan ihme paikka. Oppaiden palvelu ala-arvoista, samoin matkatoimiston. EI IKINÄ ENÄÄ NAZAR

vaativa lomailija
03.11.2012 klo 16:04

Olemme nyt lomailleet viikon sekä royal dragonissa sidessä että royal palacessa Larassa ja molemmat olivat pelkkää luksusta. SUOSITTELEN!

Arvosana matkatoimistolle:
pettynyt
31.10.2012 klo 18:35

Olimme Nazarin matkalla Pegasos royalissa Incekumissa. (kaksi perhettä lapsineen) Hotellin tähtiluokitus ei todellakaan vastaa esitteen viittä vaan paremminkin kaksi tai kolme. Paikka sijainniltaan ihan ok, hotellista tulee mieleen vanhan ruotsinlaivan käytävät nuhjuisineen kokolattiamattoineen. Sama nuhjuisuus oli myös huoneessa(perhesviitti). kolme päivää katseltiin samoja roskia lattialla, wc paperin loppumisesta piti mennä erikseen huomauttamaan, huone siivottiin kun ensin teki valituksen oppaalle, myös jääkaappiin tuli ensimmäistä kertaa esitteessä mainittu vesipullo. Suurin pettymys oli ruoka. aikaisemmista turkin all inclusive matkoista jäi etenkin mieleen ruoka, sen esille laitto ja ystävällinen palvelu, muissa paikoissa illallinen oli oikea ohjelmanumero. täällä ruokailu oli vaatimatonta ja meny melkein jokapäivä sama. Jos tämä on Nazarin kaikkein suosituin ja palkituin hotelli minkälaisia mahtaa olla ne muut.. Emme mene enää koskaan Nazarin matkalle, myös tämän kokemuksen

Arvosana matkatoimistolle:
Aqua Fantasy
30.09.2012 klo 13:43

Olimme syyskuussa Nazarin Aqua Fantasy hotellissa, kaksi perhettä (lapset 12,11,10,9 ja 3v). Hotelli oli todella siisti ja ruoat hyviä. Ohjelmaa oli runsaasti sekä aikuisille että lapsille. Oman plussansa matkalle toi hotellin viressä oleva suuri vesipuisto. Jouduimme turvautumaan matkalla oppaiden apuun, kun kaksi meistä joutui sairaalahoitoon. Toinen selvisi nesteytyksellä ja antibiooteilla. Toinen joutui tapaturman vuoksi olemaan sairaalassa pidempään. Oppailta saimme erittäin paljon apua ja he olivat koko yhteydessä meihin. Etenkin suomalainen opas Elisa ansaitsee ruusuja palvelualttiudestaan ja ammattitaidostaan. Suunnittelemme uutta matkaa Nazarilla kesälle 2014.

Salmonella..
23.09.2012 klo 17:44

Tänään palasimme Nazarin järjestämältä matkalta Turkin Incecumista, hotellina Pegasos Royal. 2 aikuista ja 2 alle kouluikäistä lasta. All inclusive pelasi hyvin ruokien ja juomien suhteen ja tarjolla oli ääretön määrä herkkuja jokaiseen makuun. Kuljetukset onnistuivat hyvin lentokentältä hotellille ja takaisin, mutta opas ei ollut mukana matkalla. En suosittele, jos ei ole hyvää englanninkielen taitoa. Hotellissa olimme miltei ainoat suomalaiset, suurin osa venäläisiä ja ruotsalaisia. Yleiset tilat: aulat, ravintola, allasalueet yms. olivat hienot, tosin törkyiset, vessat pissanhajuiset. Huoneessamme ei suoritettu siivousta (lattioiden imurointi ja pesu, petivaatteiden vaihto tms.) kertaakaan viikon aikana, vaikka pyysimme sitä kolmantena päivänä. Pyyhkeet kävimme itse vaihtamassa iltaisin siivoojilta. Viidentenä matkapäivänä kolme meistä sairastui oksennustautiin ja ripuliin, jota kesti kahdella vuorokauden ja kolmannella nyt neljättä päivää. Sairastumispäivänä oksennusta oli sängyissä ja lattioilla, mutta siivousta emme saaneet, ainoastaan lakanoiden vaihdon ja vessanpöntön pesun, kun sitä oppaan ja respan kautta pyysimme...koskaan en ole ollut yhtä likaisessa hotellissa. Mainosten mukaan 5 tähden hotellista löytyi sänkyjen ja pöytien alta edellisetn lomalaisten purkkia, omena, leluja, rahaa ja muita roskia ja pöytäpinnat olivat tahmaiset ja pölyiset. Lasten sairastaessa oli aikaa istuskella parvekkeella ja katsella kokkien suorittamaa lihojen esivalmistelua: kumikäsineet olivat kädessä, kun kanasta pyöriteltiin myttyjä vartaaseen ja ne paistettiin, mutta SAMOILLA hanskoilla kypsät kanapalat eroteltiin ruuan joukkoon...se siitä salmonellan ehkäisystä. Nähtäväksi jää, mikä tauti meillä jyllää. Matka suuntautui suoraan lentokentältä päivystykseen. Alkuviikosta saadaan tuloksia ulosteviljelyistä. Puolisoni sai hyvän avun hotellin lääkäriltä tullessaan sairaaksi: tunti tiputuksessa ja lääkekuuri mukaan. Oppaat, jotka järjestivät lapsille ohjelmaa ansaitsevat täyden 10+ palveluistaan, mutta siivouksessa ja hygieniassa pisteet menetetään..en voi suositella kenellekään ja emme tule itse enää ko. matkatoimiston kautta lomailemaan. Jos silti olette menossa ko. hotelliin ja aikomuksena osallistua merirosvoretkelle, en suosittele siellä tarjottavan lounaan syomistä, joka todennäköisesti syynä tähän sairastumiseen. Itse en laivalla syönyt ja muut söivät ja sairastuivat.

Arvosana matkatoimistolle:
Vieras
24.08.2012 klo 12:34

Palasimme juuri Nazarin matkalta Incekumista ja reissu meni hyvin. Perhehuone (2 aik+2lasta) oli hyvä ja siisti samoin hotellin yleiset tilat ja ravintolat olivat siistit (Eftalia aqua). Ruokaa oli tarpeeksi ja monenlaista ja palvelu hyvää. Hotellissa pääasiassa hollantilaisia,englantilaisia ja saksalaisia sekä jonkun verran venäläisiä. Ei kutenkaan humalaisia eikä huonoa kätöstä. Lapsiystävällinen henkilökunta ja hyvät uinti / liukumäki mahdollisuudet. Iltaohjelma hotellilla puutteellistä mutta lapset päivän leikkien jälkeen niin väsyneitä ettei ohjelmaa paljon kaivannutkaan. Oppaat oli vastassa kentällä ja palvelu oli suomenkielistä samoin vierailivat hotellissa ja lähtiessä saattoivat kentälle. Nazarin palvelu oli hyvää ja ystävällistä. Olemme matkustaneet usean matkatoimiston kautta ja mielestäni Nazarin palvelut ovat ihan samaa luokkaa kuin muillakin matkan järjestäjillä. Suosittelen!

Arvosana matkatoimistolle:
Erittäin huono
07.08.2012 klo 09:03

Me olimme Nazarin notso-lucky4star matkalla Pegasos Planetissa. Nazar oli sijoittanut kaikki pohjoismaalaiset 4star ihmiset Pegasos Clubiin ja vielä sen huonoimpiin huoneisiin. Hotelli oli aivan täynnä venäläisiä. Ihan kuin olisi ollut matkalla venäjällä. Huoneet haisi voimakkaasti tupakalle ja viereinen moottoritien meteli oli aivan järkyttävä. Hotelli oli siis täynnä venäläisiä ja henkilökunta puhui meillekin venäjää. Loppuviikosta muutama baarimikko oli oppinut, että emme osaa sitä. Huoneissa oli rajoitettu ilmastointi, eli se ei ollut koko ajan päällä. Oli ikävää, että viiden aikaan rannasta tai altaalta tullessa ei ilmastointi ollut päällä enää kuin noin tunnit. Tuli aika kuuma suihkusta tullessa. Piti aina lähteä hotellin aulaan seisomaan jonkun ilmastointikoneen eteen. Ruoka oli hyvää ja valikoima oli ihan riittävä. Tosin ruokailussa piti jotkut jälkiruoat hakea heti alkuun koska venäläiset hamstrasivat ne heti. Samoin ne hamstrasivat muutakin ruokaa esim. lihanpalat lämpimistä ruoista ja jättivät ne osittain syömättä. Spice a la carte oli melko härdelliä koska tarjoilijoilla oli kiire hakea venäläisille drinkkejä viereisestä baarista. Olivat siellä myös urheilushotseissa ja hihattomissa T-paidoissa kuten kunnon lomalaisen pitääkin ilmeisesti. Allasbaarien hygienia oli hieman niin ja näin. Kovamuovimukit oli koko ajan loppu ja niitä ei ehditty pesemään kunnolla. Nopea huuhtelu ja taas kiertoon. Joskus sattui muki jossa oli huulipunaa tai hiekkaa. Huulipunalaseja osui kohdalle myös ruokailussa silloin tällöin. Rantabaarissa oli mukien loputtua tavallista, että kun edellinen jätti mukin tiskille sen sai täytettynä itselle vain nopean hanahuuhtaisun jälkeen, ei kovin mukavaa. Juteltiin monen ruotsalaisen ja suomalaisen perheen kanssa ja kaikki olivat melko järkyttyneitä hotellin tasosta ja asumisesta \"pikku venäjällä\" kuten ruotsalaiset paikkaa kutsuivat. Lentokentällä check-in jonossa oli myös runsaasti tyytymättömiä ihmisiä muista hotelleista. Tiedä sitten onko taso lähtenyt jotenkin laskemaan. Clubin puolelle ei oppaat vaivautuneet tulemaan vailla matkaa Resortista oli n. 100m ja siellä päivystivät jopa pari kertaa päivässä. Myöskään hotellille saavuttaessa ja lähtiessä ei suomalaisia oppaita näkynyt. Ruotsalaisia ja Norjalaisia Nazarin oppaita sen sijaan hotellilla kävi. Näyttivät saavan melkoista tilitysta aina siellä käydessään. Ehkä siksi ei suomalaisia oppaita hotellilla käynyt. Ei oikein pysty luottamaan tähän Nazariin enää. Kohdalle voi sattua melkoinen pommi. Tui ilmeisesti omistaa Planet kompleksin ja sijoittavat \"lucky\"4star ihmiset pääasiassa Clubin puolelle nykyään. Joku perhe oli ollut muutama vuosi sitten Resortissa ja taso oli ollut paljon parempi Resortissa silloin. Ihmettelivät sitä, että alueen tähdet vain nousee vaikka paikka on kuulemma paljon kulahtaneempi kuin ennen. Allasaluehan tuolla on ihan hieno ja ranta upean pitkä ja lähellä. Kannattanee ottaa hepatiittirokotukset kuntoon varsinki niiden likaisten muovimukien takia jos tuonne eksyy.

Arvosana matkatoimistolle:
Ei voi suositella
02.08.2012 klo 16:43

Reissussa olimme heinäkuussa 2012 Pegasos Royalissa Incecumissa. Hotelliin saapuessamme jouduimme odottamaan huonetta useamman tunnin 3 lapsen kanssa, josta yksi vauvaikäinen. Palvelu oli sekä hotellin että oppaiden puolelta tökkivää. Samoin merirosvoretkellä olivat paluumatkalle tilanneet liian pienen bussin ja taas odoteltiin väsyneinä meriretken päätteksi kuumalla parkkialueella... Huoneet olivat ahtaat ja likaisen oloiset vanhoine kokolattiamattoineen. Siivouksen taso huoneissa oli huono. Altaat olivat hienot, samoin liukumäet, lapsille mukavaa ohjelmaa. Ranta oli hyvä, hienohiekkainen ja siisti. All inclusive alkoi toistaa itseään ja ilmeisen näennäispuhdasta koska tarkkuudestamme huolimatta saimme salmonellan. Oireet lievät, mutta kotiintultua työn takia testi oli tehtävä, Ja yllätys lomatuliaisesta olikin melkoinen! Ei enää ikinä Turkkiin eikä ainakaan Pegasos Royaliin.

Positiivisesti yllätetty
24.07.2012 klo 21:45

Olemme olleet Turkissa Nazarin matkoilla Pegasos Resortissa ja Concorde de luxessa. Ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa. Jos saat saman tasoiset palvelut muilta matkan järjestäjiltä, niin todennäköisesti olet maksanut melkein tuplasti verrattuna nazariin. Parin kuukauden päässä odottaa loma Green Palacessa. Ainakin esitteestä päätellen saa sielläkin rahoilleen vastinetta. Suosittelen ehdottomasti Nazaria!

Arvosana matkatoimistolle:
Tyytyväinen matkaaja
05.06.2012 klo 20:07

Olimme perheen kanssa lokakuussa hotellissa Susesi de luxe. Mitään niin ihanaa, ystävällistä ja uskomatonta palvelua emme ole missään muualla saaneet. Suosittelen lämpimästi. Oppaat ovat ihania. Hotelliin oli järjestetty oma kuljetus eli ei tavinnut kiertää kaikkia hotelleja kuten muilla matkanjärjestäjillä. Ruoka oli taivaallista ja käsittämättömän paljon. Missään vaiheessa viikon aikana ei tuntunut, että söisi taas samaa ruokaa. Suosittelen!!

iikku
03.06.2012 klo 12:11

En suosittele Nazaria, suuri pettymys. Hotelli Özka mainostetaan kolmen tähden hotelliksi, korkeintaan kaksi , osin yksi. Nazarin oppaat töykeitä ja välinpitämättömiä, ainakin suomalaiset. Esitteiden tiedot eivät pidä alkuunkaan paikkaansa. esim . etäisyys rannasta ja keskustasta. Lennot pelasivat hyvin se oli plussa ja hotelli oli melko siisti.

Arvosana matkatoimistolle:
Elliviiri
25.05.2012 klo 11:17

Meidän perhe on matkustanut Nazarilla 3 kertaa , Sideen , Kusadasiin ja Incekumiin. Kaikki reissut olleet loistavia. Paras paikka meidän mielestä oli Grand Aqua -hotelli Sidessä, ei valitettavasti ole tänä vuonna Nazarin valikoimissa. Mutta ehdottomasti suosittelen Nazaria !

Arvosana matkatoimistolle:
Vaasalaiset
21.05.2012 klo 09:03

Olimme Nazarin matkalla 25.4 - 9.5.2012. Lensimme kotikentältämme Vaasasta ja lento oli ajallaan, ruoka ja kuljetus kuului hintaan ja kaikki toimi. Hotelimme oli Aral Sidessä. Olimme erittäin tyytyväisiä, hotelli oli siisti ja henkilökunta erittäin mukavaa ja palvelu pelasi. Ruokaa oli maukasta ja sitä oli riittävästi. Voimme suositella hotellia lämpimästi. Arvosana matkatoimitolle ja hotelille * * * * *

pariskunta Tampereelta.
12.05.2012 klo 14:03

Olemme olleet kahdesti Natzarin matkalla hotellina Asteria side. Palvelu ensiluokkaista hotellin sekä matkatoimistn taholta,lähtökin kotikentältä Tampereelta.Loistava loma. Lähdemme esivuonna uudelleen.Hinta ja laatu kohdallaan.

Arvosana matkatoimistolle:
m.u
02.11.2011 klo 23:10

Oltiin 7-14.9 pegassos worldissa 3 aikusta 1 lapsi.Paikka on upea ja uima-allas mahtava ja hotellin sisääntulo aula hieno,matkatoimiston tytöt mukavia,mutta lentokone järkyttävän ahdas (free bird),kaikille meille tuli salmonella,viiden tähden hotelli ehkä noin kolmen tähden oikeasti,muualla paljon reissattu eikä koskaan salmonellaa/oksennustauteja,esitteet liiottelee niinku aina en suosittele kenellekkään liikaa ihmisiä samalla alueella

Arvosana matkatoimistolle:
wilmic
17.08.2011 klo 09:53

Hej ! Onko tuoreita kokemuksia vuodelta 2011. Olemme menossa Pegasos Royaliin 1.10. viikoksi. Miten kauan matka lentokentältä hotelille todellisuudessa kestää ? Kone lähtee helsingista 16:30 - koska silloin ollaan hotellissa ? Vaihtoehto transferiin olisi tilata taxi - eur 50 per suunta. Nazarin kautta eur 65/hlö edes takaisin, eli tuplasti kalliimoi. Kokemuksia ?

Anonyymi
14.08.2011 klo 11:07

Olemme olleet kahdesti Nazarin matkoilla (-08 ja -09), ensin Asteria Sidessä sitten Susesissa. Molemmat matkat olivat onnistuneita, Asteria Sideen ihastuimme kuitenkin erityisesti ja aiomme palata sinne uudelleen. Susesi oli meidän makuun hieman liian iso, ei niin idyllinen, illallisella oli melkein kaaokseen asti porukkaa jne. Olihan hotelli upea, mutta todellakin liian iso, meluisa ja lapsiperheiden täyttämä paikka seurueelle, joka kaipaa rauhaa ja idyllisyyttä. Meidän matkaporukkamme koostui aikuisista (n. 50v) ja 17-vuotiaasta. Nazarin puolesta kaikki toimi täysin moitteetta! Lentokenttäkuljetukset meni sujuvasti ilman mitään ongelmia ja apua on aina saatavilla asiassa kuin asiasssa, mikäli sitä sattuu tarvitsemaan. Nazarin ja sen oppaiden työlle en löydä mitään moitittavaa meidän matkojemme osalta.

Arvosana matkatoimistolle:
Mää
12.07.2011 klo 11:16

Olemme lähdössä ensimmäistä kertaa Nazarin matkalle syyskuussa. Menemme Pegasos Resortiin kolmen lapsen kanssa. All inclusive ja hotellin vesiliukumäet ja altaat houkuttivat :)

Villiruusu
14.06.2011 klo 10:42

Kesäkuun alussa -011 olimme neljännellä Nazarin järjestämällä matkalla. Olemme käyneet Becasos Wordlissa, Susesissa, Hotelli Serassa ja nyt viimeksi Royal Palacessa. Upeita paikkoja palveluineen ja oppaat asiallisia. Aikaisemmin olemme tehneet paljon omatoimimatkoja eripuolille Välimeren maita. Lennot tehdään turkkilaisella Freebird-lentoyhtiön koneella ja bussimatkat lentoasemalta vaihtelevat 30 min. - 2 tuntiin. Lapsiperheille tarkoitetut kohteet ovat meluisia ja äänekkäitä, eivät niin iäkkäimpien matkustajien mieleen, ellei itse kuulu lapsiperheen joukkoon. Viiden tähden hotellit ovat siistejä, osa todellisia luksuspaikkoja sisustukseltaan ja kertaakaan emme ole saaneet vatsatautia "allinclusive" -ruokailuissa. Oppaat usein kokemattomia, eivätkä osaa kertoa esim. hotellista juuri mitään. Tuntuu usein että itse tiedät paremmin turkkilaisesta elämästä ja käytännöistä, kuin nämä kokemattomat oppaat. Muuten oppaat ovat ystävällisiä ja palvelualttiitakin.

Arvosana matkatoimistolle:
tiina
26.04.2011 klo 02:38

Olemme olleet kaksi kertaa Nazarin matkalla, Pegasos Royalissa ja Pegasos Worldissa perheen kanssa ( 2 aikuista ja kaksi lasta). Matkojen suhteen ei mitään valittamista. Huoneet siistit, samoin uima-altaat ja rannat. Ruoan laatu hyvä, ruokavaihtoehtoja useita. Kesällä Aqua Parkiin!Suosittelen!

XKristiina
01.11.2010 klo 10:31

Olimme juuri Turkissa Kemerissä, hotellimme oli meder resort. Matkatoimiston palvelut olivat hyvät. Lentokenttäkuljetukset toimivat, mutta hotelli ei ihan vastannut odotuksiamme.Siisteys ei vastannut odotuksiamme. Hotellin henkilökunta oli kyllä todella ystävällistä, mutta hotellin sijaiti ei ollut paras mahdollinen. Kemerin rannat olivat sotkuiset ja mukulakiveä. Hotellin altaat olivat ihan hyvät, mutta lapsille ei olisi ollut iso allas. Hotellissa oli myös disco, mutta väkeä siellä ei juuri näkynyt. All inclusive oli hyvä, mutta siinäkin hieman parantamisen varaa.

Arvosana matkatoimistolle:
Tim
18.04.2010 klo 18:37

Nazarilla ei ole matkatoimistoa suomessa Ruotsissa malmössä kylläkin

Willähde
04.12.2009 klo 13:24

Monta Nazarin matkaa perheen kanssa tehty. Suosittelen!!!. 2010 syksyllä mennään Ruotsin kautta Kudadasiin Grand Aqua Fantasyyn, kun suomesta ei lokakuussa sinne enään matkoja järjestetä.

Arvosana matkatoimistolle:
osku 11
20.09.2009 klo 08:56

Onko kellään kokemuksia Nazarin Kreetan matkoista. Olemme lähdössä 24päivä syyskuuta.Tiedosta kiitollinen

pariskunnat Oulusta
11.09.2009 klo 09:47

Ai niin, Kaisalle Nazariin erikoiskiitokset ystävällisestä palvelusta : - ) Kemerin Meder Resort

Arvosana matkatoimistolle:
2 pariskuntaa Oulusta
11.09.2009 klo 09:44

Kemerissä 1 viikko syyskuun alussa, Meder Resort oli viihtyisä hotelli ja henkilökunta erittäin palveluhenkistä, neuvoivat ja opastivat kaikenlaisissa asioissa. Hotellin sijainti oli hyvä, keskustan välittömässä läheisyydessä josta lyhyt matka niin rannalle kuin shoippailemaankin. Hotellin alakerrassa oli Spa-center jossa kävimme porukalla hieronnassa ja saunoissa.Kemer yllätti todella positiivisesti, aurinkoa ja lämpöä riitti. Suosittelemme !

Arvosana matkatoimistolle:
Anonyymi
09.09.2009 klo 00:13

Viime keväänä Nazarin matkalla Turkissa Incekumissa. Loistava reissu. Paljon aktiviteettija niin lapsille kuin aikuisillekkin. Hotellit (3) vierekkäin rannalla ja yhteiskäytössä olevat isot allasalueet. Loistava paikka lapsiperheille!

Arvosana matkatoimistolle:
Ecceli
10.08.2009 klo 15:48

Palasimme juuri Nazarin matkalta Pegasos Royalista Incekumista. Loistava reissu, hotelli tosi siisti , ruoka oli hyvää ja sitä oli jokaisen makuun. Meitä oli matkassa 2 aik. ja 4 lasta eikä kenelläkään ripulia ym. ongelmia. Altaita oli kaiken kokoisille ja muutakin ohjelmaa ja tekemistä yllin kyllin, viikko kului siivillä. Ensi vuonna ehdottomasti uusiksi !!

Arvosana matkatoimistolle:
Marja
19.07.2009 klo 01:11

Viime kesänä kaksi viikkoa Kemerissä, ei mitään valittamista. Olimme ainoat suomalaiset. Hotelli oli iso ja hyvä.Yksityiskuljetus lentokentältä hotelliin ja sama takaisin, tietenkin Nazarin toimesta. Ilmoitimme jo lentokentällä oppaalle, ettemme tarvitse palveluja.Saimme melkein päivittäin oppaan kirjeitä huoneeseemme, kun itse emme olleet paikalla. Ja paikallisista suurmetsäpaloista tiedotettiin koko ajan. Olemme tyytyväisiä Nazarin palveluihin. Odotan, kun pian pääsemme Kusadasiin Nazarin matkalle.

Arvosana matkatoimistolle:
Riverside09
21.04.2009 klo 15:11

Olimme viime syksynä Nazarin järjestämällä matkalla Pegasos World-hotellissa. Palvelut olivat huippuluokkaa, ruokaa ja ja juomaa yllin kyllin, siistiä ja puhdasta. Uima-allas-alue oli tosi suuri ja merenranta aivan vieressä. Ainoa miinus oli erikoisruokavalion puuttuminen (keliakia) sekä lentokoneruoka. Suosittelen, varsinkin lapsiperheille.

Arvosana matkatoimistolle:
Tape
12.02.2009 klo 12:06

Matkatoimistossa Suomessa erittäin ystävällinen ja asiantunteva palvelu. Sain vastaukset mieltäni askarruttaneisiin kysymyksiin. Olemme vasta lähdössä matkalle.

Kokemuksia matkatoimistosta: Nazar Nordic


Arvosana matkatoimistolle:

Nimimerkkisi:

Vierailijoiden tulee vastata allaolevaan kysymykseen spämmin välttämiseksi.
Liity Napsuun, niin sinun ei tarvitse vastata näihin kysymyksiin enää.



Pieni hetki, sivua ladataan.